וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ לא יגיע גם לעימות הרפובליקני השני, ינאם לארגוני עובדים במקום

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 8:49

הנשיא לשעבר צפוי לפספס גם את העימות השני של המועמדים לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית שיתקיים בסוף החודש. במקום, צפוי טראמפ לנאום בפני עובדי רכב ולנקוט עמדה חריפה נגד רכבים חשמליים. במקביל, ביידן מתוודה כי יש לו חששות בנוגע לגילו אך "רץ בשביל הדמוקרטיה"

בווידאו: טראמפ ועוד 18: תמונות המעצר של הנאשמים בניסיון להתערב בבחירות בג'ורג'יה/רויטרס

נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, צפוי לא להגיע לעימות השני בין המועמדים הרפובליקנים לנשיאות - כך מסר הלילה (שלישי) עוזרו של הנשיא. במקום להיות נוכח בעימות, טראמפ צפוי לנאום בפני חברי איגודי העובדים במדינה. כעת, טראמפ מוביל במירוץ הרפובליקני בכמעט 50 נקודות, על פי הסקרים האחרונים.

הנשיא לשעבר דילג גם על הדיון הנשיאותי הקודם, שהתרחש בחודש שעבר בוויסקונסין. במקום, ינאם טראמפ בפני חברי איגודי עובדים בדטרויט, בהם עובדי חברות הרכב ואיגודי "צאוורון כחול" אחרים.

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ בכנס של המפלגה הרפובליקנית בדרום קרוליינה, 5 באוגוסט 2023. Getty Images, עיבוד תמונה
ינסה לשכנע את "הצווארון הכחול" לתמוך במועמדותו/עיבוד תמונה, Getty Images

נאומו של טראמפ בפני העובדים מגיע ברקע שתי התרחשויות. הראשונה, היא שביתה בה פתחו עובדי שלו יצרניות הרכב הגדולות בארצות הברית. ההתרחשות השניה היא הביקורת האחרונה שמתח טראמפ על תמיכתו של ביידן ברכבים חשמליים. הנשיא לשעבר אמר בימים האחרונים כי ביידן "מנהל מלחמה" בתעשיית הרכב באמצעות מנדטים של כלי רכב חשמליים. על כן, טראמפ צפוי לקחת בנאומו עמדה נגד הרכבים החשמליים ובכך לנסות לשכנע את עובדי חברות הרכבים לתמוך במועמדותו.

במקביל, הנשיא המכהן ג'ו ביידן הודה הלילה כי יש לו חששות בנוגע לגיל שלו, אך מסר כי ימשיך להתמודד לנשיאות בכדי להגן על הדמוקרטיה. "הרבה אנשים ממוקדים בגיל שלי. אני מבין. האמינו לי, אני יודע את זה יותר מכל אחד אחר", אמר ביידן לתומכים בגיוס כספים, "אני רץ כי הדמוקרטיה עומדת על כף המאזניים. ושלא יהיה לכם ספק דונלד טראמפ והרפובליקנים שלו נחושים להרוס את הדמוקרטיה האמריקאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully