וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזו לנציגי חברות תקשורת - והונו קשישים במאות אלפי שקלים

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 23:02

מכתב האישום עולה כי השלושה - תושב רמלה, אסיר בכלא בדרום הארץ, ואחיו תושב אשקלון - ביקשו מהקשישים "לעדכן פרטי אשראי". לאחר מכן, הם רכשו באמצעותם מוצרי אלקטרוניקה, חשמל וסלולר בסכומי עתק

בווידאו: גניבת מכונית מאבריק מביתו של קבלן, נתיבות, 13 בספטמבר 2023/מערכת וואלה!

יחידת התביעות המשטרתית הגישה בימים האחרונים כתב אישום נגד שלושה נאשמים - תושב רמלה בשנות ה-30 לחייו, אסיר בכלא בדרום הארץ בשנות ה-30 לחייו, ואחיו תושב אשקלון בשנות ה-20 לחייו - בגין הונאת קשישים בהיקף של מאות אלפי שקלים באמצעות התחזות לנציגי חברות תקשורת.

החקירה נפתחה לפני כחודש ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה לאחר דיווח של כמה בחרות אשראי על חשד לביצוע עסקאות בהיקף של מאות אלפי שקלים ללא אישור או ידיעת בעליהם - כשלרוב מדובר בקשישים. בסיום החקירה, נעצרו שלושה חשודים במעשה ומעצרם הוארך מעת לעת בבית המשפט.

גבר עם כרטיס אשראי וטלפון נייד. ShutterStock
גבר עם כרטיס אשראי וטלפון נייד/ShutterStock

מכתב האישום עולה כי שלושת הנאשמים התחזו טלפונית לנציגי חברת תקשורת מוכרת וכך קיבלו מלקוחות פוטנציאלים מספרי כרטיסי אשראי. במהלך השיחות, כך עולה מכתב האישום, הם יצרו מצג שווא שהם נציגי החברה באמצעות שיחות ועידה עם הנתב הקולי חברות התקשורת, וביקשו מהלקוחות "לעדכן פרטי תשלום".

עוד עולה מכתב האישום כי לאחר שהשלושה הוציאו במרמה מהקורבנות את פרטי האשראי, הם רכשו באמצעותם מוצרי אלקטרוניקה, חשמל וסלולר בשווי של מאות אלפי שקלים. ביום חמישי האחרון, הגישה כאמור יחידת התביעות של מחוז מרכז כתבי אישום בהתאם לממצאי החקירה, לצד בקשת מעצר החשודים עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully