וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת האונס באיה נאפה: כתב אישום חמור הוגש נגד חמשת הישראלים

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 16:31

התביעה הכללית בקפריסין הגישה כתב אישום נגד חמשת הישראלים בגין אונס הצעירה הבריטית בתחילת החודש. הצעירים כופרים באשמה. המשפט ידון בהרכב של שלושה שופטים בבית המשפט המחוזי של פמגוסטה. "הרשויות בקפריסין נקלעו לקונספציה שגויה", מסר עו"ד יסלוביץ'

בווידאו: ניר יסלוביץ', עורך דינם של הנערים החשודים באונס בקפריסין: "אעשה כל שניתן כדי להגיע לשחרור מוקדם"/מערכת וואלה!

התביעה הכללית בקפריסין הגישה היום (שני) כתב אישום חמור נגד חמשת הצעירים הישראלים, ממג'ד אל כרום, שחשודים באונס הבריטית, בת ה-20, בתחילת החודש באיה נאפה שבקפריסין. המשפט, שיתחיל ב-5 באוקטובר, ידון בהרכב של שלושה שופטים בבית המשפט המחוזי של פמגוסטה. לחשודים מיוחסות עבירות חמורות - בהן אונס, שהעונש המרבי בגינו בקפריסין הוא מאסר עולם.

בית משפט במחוז פמגוסטה בקפריסין בו התנהל משפטה של הצעירה הבריטית, 15 באוקטובר 2019. יואב איתיאל
בית משפט במחוז פמגוסטה בקפריסין בו התנהל משפטה של הצעירה הבריטית, 15 באוקטובר 2019/יואב איתיאל

הישראלים החשודים, בני 19-20, יובאו היום בפעם השלישית בפני השופט בבית המשפט בפראלימני. עורך הדין הבריטי, מייקל פולק, מארגון "צדק בחו"ל" שייצג את הבריטית שנאנסה ב-2019 וקיבל גם את ייצוגה של תיירת זו, יתייצב בבית המשפט במסגרת תיק זה לראשונה - ערוך לדבריו להגן על זכויותיה ולמצותן.

מנגד, עורכי הדין יניב הברי ודוד רוזן, שיגיעו לדיון גם כן, מייצגים שלושה מהצעירים שאינם מכחישים כי קיימו עמה מגע - אך טוענים כי הכל היה בהסכמה. עו"ד ניר יסלוביץ, המייצג את שני הצעירים הנותרים, יתייצב ויחזור על טענתם כי כלל לא קיימו עמה מגע.

"עיון בחומר החקירה מגלה כי חומר החקירה שנאסף על ידי המשטרה מלא בחורים כגבינה שוויצרית", אומר לוואלה! בתגובה עו"ד יסלוביץ'. "הנני סמוך ובטוח כי בדומה לתיק הקודם באיה נאפה של האונס שלא היה ולא נברא כך גם יוכח בתיק הנוכחי שמרשי הינם חפים מכל פשע".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
עו"ד ניר יסלוביץ. רונית ינון,
עו"ד ניר יסלוביץ/רונית ינון

"התובעת הניחה היום בפני בית המשפט את העובדות של אונס קבוצתי מחריד", אומר מנגד עורך הדין הבריטי מייקל פולק מארגון צדק בחו"ל המייצג את הבריטית בת ה-20, "האישה הצעירה נותרת נחושה לראות את הצדק נעשה במקרה הזה ולהבטיח שאותו דבר לא יקרה לנשים אחרות".

בד בבד, בבריטניה מתקדם בעצלתיים קמפיין גיוס המונים לסיוע לצעירה הנואשת לעזרה בהוצאות המשפטיות שכבר נכפו עליה ושהיא עוד צפויה להן תוך שהמשפט מתנהל.

עו"ד יסלוביץ חשף אמש כי חשוד שנכח בחדר ואף צילם חלק מההתרחשות המינית שהתנהלה בו, שוחרר בטעות על ידי חוקרי המשטרה הקפריסאית לישראל - זאת טרם קבלת תוצאות בדיקת ה-DNA. הטעות של הרשויות בקפריסין נבעה מכך שהמתלוננת שגתה במסדר הזיהוי ולא זיהתה אותו שם. לפי שעה, אין אינדיקציה לכך שהתיעוד הופץ ועד שלב זה נמנעו החוקרים הקפריסאים מלייחס לצעירים הישראלים צילום של התקיפה המינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully