וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש אגף המודיעין: חופש הביטוי - הכרחי לשמירה על עליונות צה"ל

עודכן לאחרונה: 15.9.2023 / 18:15

באיגרת חג ששלח למשרתי אגף המודיעין, אהרון חליוה התייחס למחלוקות הפוליטיות בחברה הישראלית, וקרא למשרתים ומתנדבי המילואים להמשיך לשרת תוך שמירה על חופש הבעת הדעה. "נפעל מתוך ידיעה שהמקום בו אנו יכולים להשפיע על החברה הישראלית הוא צה"ל"

הפצצת הכור הגריני בסוריה/דובר צה"ל, המכון למחקרי ביטחון לאומי

באיגרת ברכה ששלח היום (שישי) למשרתי אגף המודיעין בצה"ל לכבוד ראש השנה, התייחס ראש אמ"ן אהרון חליוה למחלוקות הפוליטיות בחברה הישראלית. במכתב, הדגיש את הצורך להמשיך ולשרת באגף תוך שמירה על "חופש הבעת הדעה".

"בימים שמחלוקת מטלטלת את החברה הישראלית, הערכים שאתם מייצגים, של רעות, מסירות, שליחות וממלכתיות, מאירים כמגדלור. זו זכות לשרת בצה"ל ולפעול למען המטרה החשובה המשותפת לכולנו. פעלנו ונמשיך לפעול מתוך ידיעה שהמקום המשמעותי ביותר בו אנו יכולים להשפיע על ביטחון ישראל, החברה הישראלית והחוסן הלאומי הוא צה"ל", כתב חליוה.

הוא סיכם את מכתבו בציון 50 השנים שחלפו ממלחמת יום כיפור: "הלקחים מהמלחמה הם תזכורת עבורנו לתפקידו של אמ"ן, לחשיבות הטלת הספק, חשיבותם של הפתיחות, חופש הבעת הדעה והענווה והצורך להיות רלוונטיים ומוכנים מתמיד. רק כך נוכל להבטיח את עליונות אמ"ן וצה"ל ועליונות מדינת ישראל".

אהרון חליוה. ראובן קסטרו
אהרון חליוה/ראובן קסטרו
איגרת לראש השנה ששלח ראש אמ"ן אהרון חליוה למשרתי האגף. 15 בפסטמבר 2023. עיבוד תמונה, עיבוד תמונה
האיגרת המלאה/עיבוד תמונה, עיבוד תמונה

בשלישי, כ-1,340 משרתי מערך המבצעים המיוחדים באמ"ן במילואים איימו בפני ראשי מפלגות האופוזיציה, יאיר לפיד ובני גנץ, ונשיא המדינה יצחק הרצוג, כי אם יגיעו להסכם פשרה עם הקואליציה בנוגע למהפכה המשפטית, יקפיאו את שירותם.

"עליכם להודיע פומבית מיד שתנאי לכל הדברות הוא גניזת 225 חוקי ההפיכה. אחרת אתם גורמים נזק עצום לדמוקרטיה וניאבק בכם. לא נחזור לשרת תמורת דמוקרטיה 'קפואה' לשנה. דמוקרטיה היא לא ארוחה קפואה שמחממים במיקרו. תפסיק לשמור על נתניהו מאוחדת", הצהירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully