וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 ישראלים נכנסו לג'נין - וחולצו על ידי שוטרים פלסטינים: "עלול היה להסתיים רע"

עודכן לאחרונה: 15.9.2023 / 9:00

בווידאו: לראשונה מאז המבצע: מחבל נהרג מאש צה"ל בג'נין/מערכת וואלה!

חמישה ישראלים, ביניהם שלושה יהודים, נכנסו הלילה (שישי) עם רכבם לג'נין. פלסטינים, תושבי העיר, חסמו את המוכנית, שוטרים פלסטיניים הוזעקו למקום וחילצו את הישראלים. מדובר צה"ל נמסר כי הטיפול הועבר למשטרה. גורם צבאי אמר בשיחה עם וואלה: "ללא התערבות של מנגנוני הביטחון הפלסטיניים - האירוע היה מסתיים בצורה רעה מאוד. הישראלים טענו בתחקיר הראשוני בשטח שלא ידעו שאסור להיכנס לג'נין".

מוקדם יותר השבוע שדדו כמה חשודים פלסטינים נהג ישראלי וגנבו את רכבו סמוך לבית לחם, בשטח כפר אל חאדר, האסור לכניסת ישראלים. הנהג, שנפצע בשוד באורח קל, טופל על ידי צוות מד"א. לזירה הוקפצו כוחות משטרה וצה"ל לסריקות אחר חשודים במעשה.

במשטרת מציינים כי "בחודשים האחרונים אנו עדים לתופעה במסגרתה ישראלים רבים נכנסים לשטחי הרשות הפלסטינית ונשדדים, לעיתים תוך שימוש בכוח ופגיעה באותם אזרחים. משטרת ישראל שבה ומדגישה כי כניסה לשטח A אסורה על פי חוק ומהווה סכנה. ישראלים רבים שנכנסים לשטחים A ו-B לערוך קניות, למסחר, תיקון רכבם, לסעוד במסעדות ובתי קפה ועוד, נקלעים לאירועי תקיפה, שוד, גניבה, איומים ובדרך נס מחולצים מהמקום על ידי כוחות הביטחון בשלום".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'נין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully