וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט רומז שישראל אחראית לתקיפות בסוריה: "רעם המטוסים חזק מרעשי הרקע"

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 17:50

בהרמת כוסית לחג שהתקיימה במעמד ראש הממשלה נתניהו, התייחס שר הביטחון לתקיפות שבוצעו אמש ויוחסו לצה"ל, וטען תוך פיזור עמימות: "בלילה קיבלנו הוכחה נוספת - מה שקובע בסוף אלו הביצועים, לא הדיבורים"

תקיפה אווירית של ישראל באזור דמשק/טוויטר

שר הביטחון יואב גלנט התייחס היום (חמישי) לתקיפות שבוצעו אמש בסוריה ויוחסו לצה"ל, וטען תוך שהוא רומז לאחריות ישראל על הפעולות: "אתמול קיבלנו הוכחה נוספת לכך שבמדינת ישראל רעם המטוסים חזק יותר מרעשי הרקע האחרים".

את הדברים, אמר בהרמת כוסית לראש השנה שהתקיימה במעמד ראש הממשלה נתניהו, הרמטכ"ל הרצי הלוי וכן פורום מטכ"ל. עוד הוסיף בהמשך דבריו כי "בסוף מה שקובע אלו הביצועים, לא הדיבורים. לצערי, תהיה לנו הרבה עבודה בתחומים עליהם אנו אחראים. שנה טובה!", חתם השר את דבריו.

דיווחים בסוריה על תקיפה ישראלית באזור טרטוס. ללא, אתר רשמי
דיווחים בסוריה על תקיפה ישראלית באזור טרטוס/אתר רשמי, ללא

בסוריה דיווחו אמש כי ישראל תקפה פעמיים במדינה - בתוך כמה שעות. בתקיפה הראשונה, שאירעה באזור טרטוס שבמערב המדינה ובאופן חריג התרחשה בשעות אחר הצהריים, נהרגו שני חיילים סורים ועוד שישה נפצעו.

גורם ביטחוני סורי אמר לסוכנות הידיעות הרוסית ספוטניק שמערכות ההגנה האווירית יירטו חלק מהטילים ששוגרו על ידי מטוסי קרב מהים התיכון. מאוחר יותר דווח על תקיפה ישראלית נוספת, הפעם באזור חומס. מוקדם יותר אתמול, דיווחו אזרחים כי ראו רביעיית מטוסי קרב ממריאה מהנגב, וטסה לכיוון צפון במהירות חריגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully