וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עילה לפסילת פרסומת לג'ינס: התעלמות מהמצב הביטחוני

איילה צורף

12.3.2003 / 17:29

בסרטון של "קרוקר" נראית בחורה המתעוררת לחיים כאשר נוגעים בג'ינס שלה; הרשות השניה: הפרסומת קשה לצפיה בימים אלה; החברה: הם לא מבינים את הסרט; הבמאי: זו אינה סיבה לאבד ההומור

הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו הודיעה לחברת האופנה קרוקר על פסילת סרטון הפרסומת שלה, בה נראית בחורה מתה שוכבת בחדר מתים ומתעוררת לחיים כאשר נוגעים בג'ינס שלה.

"הסרטון מתעלם מהמציאות בה אנו חיים ומהמצב הבטחוני הקשה. כאשר יש נפגעים רבים מדי יום, מראה חדר המתים וטיהור גופות קשה לצפייה בימים אלה", טוענת הרשות במכתב ששלחה להנהלת קרוקר. "הסרט מהווה פגיעה בכבוד האדם ופגיעה וברגשות הציבור".

בתגובה הגישה החברה ערעור: "הרשות אינה מבינה את הסרט, ומנותקת מהמציאות בה אנו חיים. לא יעלה על הדעת שיעשה הקשר למצב הביטחוני בישראל ולסרט", נכתב בערעור.

אתי לוי מנכ"ל ובעלים של קרוקר: "נימוקי הרשות אינם ענייניים. מדובר בסרטון הומוריסטי. מבדיקה שערכנו בקרב קהל היעד של החברה, בני הנוער, עולה כי הסרטון מדבר אליהם ואינו מפחיד אותם אלא מצחיק אותם. לא ייתכן שהרשות תהיה מנותקת מהמציאות בה אנו חיים".

במאי הסרטון, יריב הורביץ: "התסריט הועבר לרשות ואושר על ידה. לא יעלה על הדעת שאנו צריכים לאבד את חוש ההומור שלנו בשל המצב הבטחוני. אנו חיים בתקופה קשה אולם ההקשרים שהרשות עושה אינם רלוונטיים ופוגעים בחופש האמנות".

הסרטון מתאר חדר מתים. סניטר חדר המתים פותח את מקרר המתים. מהמקרר נשלפת בחורה בג'ינס וגופייה, פניה חיוורים. הסניטר מתחיל לטפל בבחורה: מוריד את תכשיטיה , גוזר את הגופייה בעזרת מספריים, מוריד את החזייה, ניגש אל מכנסי הג'ינס ומנסה לפותחם. לפתע, הבחורה פוקחת את עיניה וזזה. העיניים נפקחות במבט תמיהה. הסניטר מביט בבחורה סוגר את עיניה וניגש שוב למכנסיים. רגלה נשלחת באויר ובועטת בסניטר, הבחורה קורצת וחוזרת למקרר בחיוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully