וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר עולם לישראל קטון, שרצח את זוגתו מיה גורן ב-2017

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 11:14

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר עונש חמור על בן ה-35, שב-2017 הגיע לדירתה של זוגתו, שהייתה בהיריון ממנו, וירה בה בעודו מכסה את פניה. מיד לאחר מכן ירה בה שוב כשניסתה להזעיק עזרה. בהמשך אף שיסף את צווארה

בווידאו: כתב אישום הוגש נגד ישראל קטון, תושב ת"א בן 29, בגין רצח מיה גורן/מערכת וואלה!

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (רביעי) מאסר עולם ועוד 10 חודשי מאסר על ישראל צבי קטון, תושב תל אביב בן 35, שרצח ב-2017 את מיה גורן, עמה הוא ניהל שש שנים של זוגיות. בית המשפט הרשיע את קטון בעבירות של רצח בכוונה תחילה והחזקה ונשיאת נשק שלא כדין.

מיה גורן 11 ביוני 2017. באדיבות בית ליסין, מערכת וואלה! NEWS
רצח בדם קר. מיה גורן/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות בית ליסין

הרצח התרחש בשעת ערב לפני כשש שנים, אז לפי כתב האישום קטון הגיע לבת ים, לדירתה של גורן שהייתה בהיריון ממנו, הוציא את האקדח מתיקו ודרך את הנשק. הוא ניגש לגורן, ששכבה על מיטתה, וכיסה את פניה באמצעות שמיכה על מנת שלא תבחין באקדח. בעוד בת זוגו סבורה כי הוא עומד להצטרף אליה למיטה, קירב את האקדח לראשה וירה ירייה אחת שלא הובילה למותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ישראל קטון, חשוד ברצח זוגתו מיה גורן, בימ"ש מחוזי ת"א, 29 ביוני 2017. מרים אלסטר, פלאש 90
ירה שלוש פעמים. ישראל קטון/פלאש 90, מרים אלסטר

גורן, שקמה בבהלה, ניסתה לטלפן למוקד מד"א, אולם לא הצליחה. במקביל, וידא קטון שהדירה סגורה וירה בה פעם נוספת. גורן התמוטטה על הרצפה, נורתה בפעם השלישית בראשה - ומתה. לבסוף, שיסף את צווארה וחתך את פרק ידה. בשלב זה, החליט לעזוב את הדירה, התקלח והחליף את בגדיו. גורן סיפרה לקטון שהיא נכנס להיריון ממנו ימים אחדים לפני שרצח אותה.

במהלך דיוניו בבית המשפט, קטון סיפר כי "שמע קולות" שאמרו לי כי הוא "מחויב להרוג" את בת זוגו. בהמשך הוא נשלח לבדיקות פסיכיאטריות אך בית המשפט לא קיבל את טענותיו לאי-שפיות שמונעת את ביסוס ההאשמות נגדו.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully