וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע מארון כלאסני, שרצח את אשתו בדקירות סכין בחיפה

עודכן לאחרונה: 15.9.2023 / 10:42

בית המשפט הרשיע את כלאסני, שרצח את פרודתו סמר ב-12 דקירות סכין, לאחר שהבין כי היא אינה מתכוונת לחזור אליו. השופטים דחו את טענת הסנגור כי מדובר היה במעשה אימפולסיבי, וקבעו כי הרצח נעשה לאחר "הליך ממשי של שקילה וגיבוש החלטה להמית"

בווידאו: תיעוד מארון כלאסני מטפס לבית פרודתו סאמר כלאסני דקות לפני הרצח/מערכת וואלה! ודוברות משטרת ישראל

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע היום (רביעי) את תושב העיר מארון כלאסני בן ה-55 ברצח של אשתו סמר בת ה-52, אם שלושת ילדיו, ביולי שנה שעברה. "רצח את אשתו בקור רוח ובשליטה, לאחר הליך ממשי של שקילה וגיבוש החלטה להמית, ובאכזריות מיוחדת", נמסר בגזר הדין.

שלושה חודשים טרם אירוע הרצח, עזב כלאסני את בית המשפחה לדרישתה של אשתו מזה 30 שנה, סמר. זאת, על רקע חובות הימורים שצבר כלאסני, לאחר שאישתו חששה כי הגובים מהשוק האפור ינסו לפגוע בילדיה.

על פי הכרעת הדין, טרם הרצח, היה נוהג כלאסני לאיים על חייה של אשתו. זאת, לאחר שסמר החליטה להיפרד ממנו. כלאסני היה מאיים על אישתו כי "לא ייתן לה לחיות בשקט", "שיהרוג אותה" ו"שיגרום לה סבל", ודרש לחזור אל הבית. במהלך המשפט, קבעו השופטים כי החלטתו של כלאסני לרצוח את אשתו לא הייתה אימפולסיבית או ספונטנית, אלא מחושבת ומגובשת.

הזוג מארון וסמר כלאסני. מארון מואשם ברצח אשתו סמר בחיפה בחודש יוני 2022. אלבום משפחתי, באדיבות המשפחה
סמר כלאסני, שנרצחה על ידי בעלה לשעבר/באדיבות המשפחה, אלבום משפחתי

האירוע הקטלני התרחש בשנה שעברה, בבית בו התגוררה סמר ברחוב אלמותנבי בעיר, יום לפני מסיבת האירוסין שתוכננה לבתו לינדה. סמוך לשעה 08:00 בבוקר הגיע כלאסני מצויד בסכין מטבח ובגז מדמיע. הוא חיכה שעה, פרץ אל הבית, וריסס בגז את פניה של בתו שהיתה בסלון. לאחר מכן גרר פנימה את פרודתו שניסתה להימלט, ודקר אותה שוב ושוב. לבסוף, נכנס אחד השכנים דרך המרפסת וניסה לעצור את כלאסני. אז , נטל כלאסני סכין נוספת ודקר את עצמו 16 פעמים.

עורך הדין יאיר נדשי, שייצג את כלאסני מטעם הסנגוריה הציבורית, טען בשמו כי "על אף שהיה מודע להחלטת המנוחה שלא לשוב לחיות עמו, הוא לא חש כלפיה זעם ולא תכנן או שקל להמיתה". הוא טען כי נוכח התמכרותו להימורים נקלע כלאסני לחובות כבדים בשוק האפור וחשש לחייו, ולפיכך נשא עמו באופן קבוע גז מדמיע וסכין מטבח. עוד טען כי ביום האירוע הגיע לבית פרודתו כדי לבקש ממנה עזרה עם חובותיו.

"הוא היה מוטרד מאיומים על חייו, ומהעובדה כי פרודתו לא ענתה לשיחות הטלפון שלו. כן היה מוטרד מכך שביתו לינדה עמדה להתארס למוסלמי, ורצה להבהיר למנוחה כי הוא אינו מסכים לכך. הנאשם רצה לעשות שימוש בהתנגדותו לאירוסין על מנת לנסות לחלץ כספים נוספים מהמנוחה לצורך כיסוי חובותיו", מסר הסניגור.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מארון כלסאני המואשם  ברצח אשתו סמר. 4 ביולי 2022. יואב איתיאל
מארון כלסאני/יואב איתיאל

הרכב השופטים, תמר נאות פרי, עדי חן-ברק ומוחמד עלי, דחה הסברים אלה, והרשיע פה אחד את כלאסני ברצח. השופטים קבעו כי כלאסני ביצע את הרצח "בקור רוח ובשליטה, לאחר הליך ממשי של שקילה וגיבוש החלטה להמית, ובאכזריות מיוחדת, בנשק קר, תוך שהוא דוקר אותה 12 דקירות, בתוך ביתה מבצרה". לבסוף, ציינה השופטת עדי חן-ברק שכתבה את הכרעת הדין כי "לדאבון הלב מצטרפת סמר לרשימה ארוכה ועצובה של נשים שנרצחו בשנים האחרונות על ידי בני זוגן או קרוביהן, רשימה החוצה מגדרים ומעמדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully