וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בגלל תנור: האישה הודיעה כי לא תכין ארוחת חג - הבעל דרש להתגרש

17.9.2023 / 0:01

כמדי שנה, משפחות בישראל ישבו לארוחת ראש השנה החגיגית, אבל אישה אחת מהצפון הודיעה לבעלה כי אם לא ירכוש תנור חדש - היא לא מתכוונת לבשל. האיש, שלבסוף הסכים וקנה תנור חדש, לא ידע שהדבר יגיע עד כדי גירושים

שיטה להכנת שוקי עוף בתנור/TikTok/@ramin2025

בני זוג מצפון הארץ שנשואים 17 שנים, יש להם שלושה ילדים ושניהם מחזיקים במשרות בכירות נקלעו למשבר אמיתי. במעריב אונליין דווח שבעשר השנים האחרונות נהגה המשפחה המורחבת שלהם, בעיקר האחים והאחיות של הבעל, לחגוג את ערב ראש השנה יחד כשכל אחד היה תורם את חלקו בחלוקה הוגנת וביחד יצרו ארוחת חג משביעה וטעימה.

האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טענה כי השנה היא החליטה שהיא לא מוכנה לעמוד במשימה שהתחלקה בינה לבין שתי אחיותיו של בעלה. "החלוקה הייתה מאוד ברורה, אבל הפעם החלטתי שאני לא יכולה לעמוד בזה", הסבירה והבהירה לבעלה כבר לפני כמה חודשים כי אם לא ירכוש תנור חדש שבאמצעותו תוכל לבשל ולאפות, היא לא תעמוד במשימת החג.

"בעלי בחר כל פעם מחדש לתקן את התנור, אבל כל פעם הוא חזר והתקלקל וכך זה נמשך כחודשיים", היא סיפרה. לפני כשבועיים הודיעה האישה לבעלה כי היא לא תכין השנה את מה שהתחייבה ובמקום זה תרכוש אוכל מוכן. "שהאחיות שלך יבשלו. להן יש תנור טוב", היא אמרה לבעל שהתרעם וטען כי לא יעלה על הדעת שהוא יקנה אוכל מוכן לחג. "זה משהו שהוא שקוף ולא ניתן להסתיר", אמר. האישה הזכירה לבעלה כי הוא התחייב לרכוש תנור חדש כדי שהיא תוכל לבשל, אבל הוא 'גרר' את ההחלטה.

אישה מבשלת עוף בתנור. VH-studio, ShutterStock
הבעל התחנן שתבשל לארוחת החג אך אשתו התעקשה שלא תספיק לעשות זאת./ShutterStock, VH-studio

בסוף השבוע שעבר הוא סוף סוף רכש תנור חדש, אבל אז התברר שמועד האספקה שלו נקבע ליומיים לפני החג. "לקח לו זמן ויומיים לפני החג אני לא מתכוונת לעמוד במטבח כשיש לנו שנת לימודים חדשה וילדים קטנים על הראש", אמרה האישה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עו"ד שרין סולן. sarinsolan,
עו"ד שרין סולן/sarinsolan

הבעל התחנן שתבשל לארוחת החג אך אשתו התעקשה שלא תספיק לעשות זאת. בעקבות כך, הודיע הבעל כי האירוע הזה וכמה נוספים שקדמו לו בנושאים אחרים גרמו לו למאוס בה ודרש להתגרש. האישה אמרה בתגובה: "אם זה מה שהוא רוצה - נלך על זה".

בני הזוג נשלחו כמקובל במקרים כאלה ליישוב סכסוך אבל לדברי עורכת הדין סולן "האוכל הוא רק תירוץ למערכת יחסים לא תקינה. נראה כי בני הזוג יפגשו ברבנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully