וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה בת 11 מתה לאחר שאכלה סושי. בית החולים: "מתה מדום לב"

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 15:20

ג'ולין בשארה הלון מישוב עספיא הלכה לעולמה לאחר שאכלה סושי בביתה. הילדה פונתה לבית החולים כרמל שבחיפה במצב אנוש, שם נקבע מותה. בית החולים חשד תחילה כי מדובר באלרגיה חריפה, אבל קבע לבסוף כי הילדה מתה מדום לב. סבלה ממחלת לב, הייתה ילדה חכמה וגיבורה"

בוידאו: ילדה בת 6 נהרגה בהתהפכות רכב בכביש הערבה/מד"א

ג'ולין בשארה הלון בת ה-11 מעספיא מתה היום (שלישי) בלילה מדום לב. זאת, לאחר שתחילה נחשד כי הילדה מתה לאחר שאכלה סושי, בעקבות אלרגיה לדגים נאים. צוות מד"א הגיע הלילה לביתה של הילדה שבאזור חיפה, פינה אותה לבית החולים כרמל שבעיר כשהיא במצב אנוש. הצוות בבית החולים ביצע פעולות החייאה בילדה ולבסוף נאלץ לקבוע את מותה. "היא סבלה ממחלת לב מאז היוולדה", סיפר קרוב משפחה.

תחילה, מסר בית החולים כי מותה של הילדה נגרם ככל הנראה עקב התקף אלרגיה חריף, אך ציין גם כי לבשארה הלון היו מחלות רקע, וכי לא ניתן לדעת בוודאות מה הגורם למוות, מפני שהגיעה לטיפול במצב אנוש. לאחר מכן, חזר בו בית החולים וטען כי מדובר בדום לב.

משפחתה אינה מכחישה כי ג'ולין אכלה סושי, אך סבורה כי המאכל לא היה סיבת המוות, וכי מדובר בגורם רפואי. "מי שמע על דבר כזה שמתים מאכילת סושי", תמה בפני וואלה! קרוב משפחתה ראמי. "אמא שלה אומרת שגם בעבר הילדה אכלה סושי ולא קרה לה כלום. היא סבלה ממחלת לב מאז היוולדה. עברה טיפולים. גרמו לה עוול בתקשורת", הסביר.

סושי. ShutterStock
מתה מדום לב. תחילה נחשד שמתה מאלרגיה לאחר שאכלה סושי./ShutterStock

עוד סיפר קרוב המשפחה על הילדה אמר כי עברה טיפולים והשתלה בארצות הברית לפני כחמש שנים. "כל הזמן היתה סובלת ולא הלכה לבית ספר כמעט. היא היתה ילדה אהובה, כל הכפר הכיר אותה כילדה חכמה, חרוצה וגיבורה שכל החיים סבלה", הוסיף.

"כשהגענו ראינו ילדה כבת 11 מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק כשבני המשפחה מבצעים פעולות החייאה בסיסיות בתידרוך טלפוני ממוקד מד"א", סיפר פאראמדיק מד"א ניב בן ברוך, "הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות במקביל לטיפול באלרגיה ופינינו אותה לבית חולים תוך פעולות החייאה כשמצבה אנוש." כמו כן, מסר בית החולים כי הוא משתתף בצערה העמוק של המשפחה ושולח לה תנחומים.

המועצה המקומית עספיא מסרה כי הם משתתפים בצערה של משפחת בשארה הלון ומאחלים להם שלא יידעו עוד צער. "ג'ולין בשארה הלון הלכה לעולמה היום בשעות הבוקר המוקדמות עקב מחלה ממנה סבלה בשנים האחרונות. המשפחה מוסרת כי ג'ולין סבלה מבעיות לב ועברה השתלת לב לפני כשנתיים. היא למדה בבית ספר יסודי ב' על שם פארוק שכידם, הייתה תלמידה אדיבה וחרוצה ומשפחתה תמכה בה לאורך כל הדרך. משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully