וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד יוצא דופן: נהר אדום כדם זורם ברחובות עיירה בפורטוגל

11.9.2023 / 16:16

הרגע המדהים בו נהר של יין אדום זורם דרך הכפר הפורטוגזי לאחר שמשאיות של מזקקה מקומית התפוצצו ושיחררו 2.2 מיליון ליטר יין

נהר של יין זרם בעיירה בפורטוגל/תיעוד מהרשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

נהר אדום כדם החל לפתע לזרום בעיירה הפורטוגלית הקטנה סאו לורנקו דו באירו והדהים את התושבים. לאחר בדיקה מהירה התברר שזה לא פחות מנהר של יין - שנוצר לאחר ששתי משאיות שפכו בטעות 2.2 מיליון ליטר יין אדום ברחוב שקט.

נהר היין האדום זרם במהירות במורד גבעה תלולה בעיירה הקטנה הסמוכה לחופי פורטוגל, בעקבות תקלה שפרצה לפתע בשתי המשאיות שבבעלות מזקקת היין המקומית לווירה. המקומיים המבולבלים הביטו כיצד היין, בכמות שכמעט מספיקה כדי למלא בריכת שחייה אולימפית, נסחף ושוטף את רחובות העיירה.

הדליפה הייתה כה מסיבית עד שהרשויות המקומיות הודיעו שקיימת סכנה סביבתית ונאלצו להסיט את זרם היין כדי למנוע ממנו לזהם את נהר צרטימה הסמוך. לאחר מאמצים רבים מחלקת הכיבוי של מחוז אנאדיה הצליחה לחסום את השיטפון והסיטה את זרם היין הרחק מהנהר, שם הוא נשפך לשדה מבלי שגרם לנזק למעט מרתף בבית הסמוך למזקקה שהוצף ביין, כך מדווחים כלי התקשורת המקומיים.

נהר יין אדום זורם בעיירה בפורטוגל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נהר יין אדום זורם בעיירה בפורטוגל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מנהלי מזקקת לווירה פרסמו התנצלות והודיעו כי מאוחר יותר הם יחפרו את האדמה הספוגה ביין. "אנו לוקחים על עצמנו את מלוא האחריות לעלויות הכרוכות בניקיון ותיקון הנזק והצוותים שלנו זמינים לעשות זאת באופן מיידי. אנו מחויבים לפתור את המצב הזה במהירות האפשרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully