וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאודה בג'לג'וליה: המשטרה פשטה לפנות בוקר על בתיהם של חשודים ברצח | תיעוד

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 14:08

בתיעוד הדרמטי שפרסמה המשטרה נראים כוחות מג"ב ושוטרי לה"ב 433 פורצים לבתים ביישוב הישראלי, מבצעים חיפושים ועוצרים חשודים ברצח גבר שאירע לפני כשלושה חודשים. בסיום חקירתם, יובאו החשודים לדיון בהארכת מעצרם

בווידאו:היאחב"ל בלהב 433 ולוחמי החטיבה הטקטית במג"ב עצרו חשודים בג'לג'וליה בחשד לרצח גבר בעיר מלפני כ-3 חודשים, 11 בספטמבר 2023/דוברות משטרת ישראל

כוחות המשטרה פשטו לפנות בוקר (שני) על בתיהם של כמה חשודים בג'לג'וליה ועצרו אותם בחשד לרצח גבר ביישוב לפני כשלושה חודשים. בתיעוד שהפיצה המשטרה, נראים כוחות היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות בלהב 433 ולוחמי החטיבה הטקטית במג"ב פושטים על בתים ביישוב הישראלי, מבצעים שם חיפושים ועוצרים חשודים.

החקירה נפתחה לפני כשלושה חודשים ובמהלכה עלה כי החשודים הגיעו לביתו של תושב היישוב וירו לעבר בני משפחתו שישבו באותה העת בחצר הבית. כתוצאה מהירי, הגבר נרצח ואשתו נפצעה. כמו כן, הרקע לירי, כך עלה מהחקירה, הוא סכסוך עקוב מדם וארוך שנים בין החשודים למשפחתו של הגבר שנרצח.

במשטרה מסרו כי "במהלך החקירה נאספו ראיות וממצאים והיום לפנות בוקר שוטרי יאחב"ל והיחידה הטקטית במג"ב עצרו חשודים מג'לג'וליה והם הובאו לחקירה במשרדי היחידה. בסיום החקירה ובהתאם לממצאיה, יובאו החשודים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון".

היאחב"ל בלהב 433 ולוחמי החטיבה הטקטית במג"ב עצרו  חשודים בג'לג'וליה בחשד לרצח גבר בעיר מלפני כ-3 חודשים, 11 בספטמבר 2023. דוברות משטרת ישראל
היאחב"ל בלהב 433 ולוחמי החטיבה הטקטית במג"ב עצרו חשודים בג'לג'וליה בחשד לרצח גבר בעיר מלפני כ-3 חודשים, 11 בספטמבר 2023/דוברות משטרת ישראל

השנה הזו החברה הערבית מדממת במיוחד - האלימות גואה, הנשק הלא חוקי שוטף את הרחובות וכמעט בכל יום שומעים על עוד מקרה רצח - כמות הנרצחים כבר חצתה את ה-150. בממוצע מדובר על כ-20 נרצחים בכל חודש מתחילת השנה, כשהשיא הגיע בחודש אוגוסט האחרון עם 18 מקרים, שבהם נרצחו 22 בני אדם.

גורמי אכיפת החוק, בראשם המשטרה והפרקליטות, מתקשים להתמודד עם המספרים. יש פענוחים, חקירות המשטרה מובילות להעמדה לדין ויש אף הרשעות. אולם תיקי הרצח ממשיכים להיערם ביחידות המרכזיות של מחוזות המשטרה, ונראה כי גם גזרי הדין הכבדים לא מצליחים להרתיע את הרוצחים אשר לא לכולם יש רקע פלילי.

בחודש שעבר, לשכת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיעה כי השב"כ יצטרף למאבק בארגוני הפשיעה בחברה הערבית, לקראת הבחירות לרשויות המקומיות. ההחלטה נקבעה במהלך דיון ועדת המשנה לקידום המאבק בפשיעה בחברה הערבית, שנערך במשרדו של נתניהו. על פי ההחלטה, שירות הביטחון הכללי יסייע למשטרת ישראל בפעולתה נגד ארגוני הפשיעה בכל הקשור לבחירות לרשויות המקומיות, וזאת במסגרת ייעודו ותפקידיו על פי חוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully