וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד אכזרי מתיכון בחדרה: חמישה תלמידים הכו נער וגרמו לו לדמם

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 13:22

אירוע אלימות חמור אירע אתמול בתיכון חדש "בית אליעזר" שבחדרה, במהלכו כחמישה תלמידים הכו תלמיד אחר עד שגרמו לו לדמם מאפו. תיעוד של אירוע האלימות הופץ ביממה האחרונה ברשתות החברתיות בו נראים התלמידים חובטים ובועטים בילד באופן אכזרי ואף משליכים לעברו חפצים

בווידאו: אלימות במהלך שיעור בבית ספר בחדרה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

אירוע אלימות חמור אירע אתמול (ראשון) בתיכון חדש "בית אליעזר" שבחדרה, במהלכו כחמישה תלמידים הכו תלמיד אחר עד שגרמו לו ככל הנראה לדמם מאפו. תיעוד של אירוע האלימות הופץ ביממה האחרונה ברשתות החברתיות, ובעיריית חדרה הודיעו כי "המקרה טופל באופן מידי משמעתית וחינוכית וממשיך להיות מטופל, על-ידי הנהלת בית הספר וגורמי הפיקוח במשרד החינוך".

בתיעוד נראית חבורת תלמידים חובטים ובועטים בילד באופן אכזרי, לרגעים יחד ולרגעים כל אחד בתורו. ובהמשך אף משליכים לעברו חפצים. האירוע התרחש בתוך כיתה בבית הספר ובנוכחותם של תלמידים נוספים שנשמעים צועקים ברקע ודורשים להפסיק את האלימות. "הוא מדמם, מה עובר עליכם?" צעקה אחת התלמידות ואחרת הוסיפה: "יורד לו דם מה יש לך? בוא לפה". ברקע, נראה הילד שהוכה וככל הנראה דימם מאפו, מנגב את האף.

אלימות במהלך שיעור בבית ספר בחדרה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלימות במהלך שיעור בבית ספר בחדרה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בעקבות האירוע, בתיכון "בית אליעזר" שבחדרה החליטו לפתוח היום את יום הלימודים בשעת מחנך בכל הכיתות בנוכחות ראש העיר ובליווי יועצות השכבות ופסיכולוגית בית הספר. גם קהילת ההורים של בית הספר עודכנה על המקרה ושותפה לצעדים שנעשים במוסד החינוכי בשעה זו. כמו כן, באגף החינוך בשיתוף השירות הפסיכולוגי-חינוכי הפיצו מכתב לכלל ההורים בעיר בהתייחס לאירוע החמור ולאופן הטיפול בו.

בעיריית חדרה גינו את המקרה וביקשו להפסיק להפיץ את התיעוד: "מעבר לעובדה כי אירע אירוע חמור, הוא אף הוסרט והופץ ברשתות החברתיות. אנו קוראים לציבור הרחב לא להמשיך ולהפיץ את הסרטונים. הפצת סרטונים פוגעניים בהם מופיעים קטינים איננה חוקית ואיננה מוסרית. עיריית חדרה מגנה ומגלה אפס סובלנות לאלימות מכל סוג ותמשיך לפעול ללא לאות למיגורה".

עוד הוסיפו בעירייה: "בכלל בתי הספר בעיר פועלות לאורך השנה, כחלק מתכנית הלימודים, תכניות חינוכיות וניתנים מענים מקצועיים (חברתיים ורגשיים) ליצירת אקלים מיטבי, הן בבית הספר - הן מחוצה לו, עבור התלמידים, הצוותים החינוכיים והקהילה כולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully