וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים שוכבים כבר 20 ימים במסגרת תחרות 'האזרח הכי עצלן' ולא מתכוונים להפסיק

12.9.2023 / 0:02

21 איש החלו לשכב ולא לעשות כלום לפני יותר מ-400 שעות. כרגע נותרו רק שבעה בתחרות בה הזוכה יקבל 4,000 שקלים ואת התואר "האיש הכי עצלן במדינה"

המשתתפים בתחרות "האיש העצלן במדינה" בשיא האקשן/רויטרס

לא משנה כמה אתם עצלנים, אנחנו בטוחים שאתם תיראו פרודוקטיבים במיוחד בהשוואה ל"מתחרים" הללו - שבעה אנשים משתתפים בתחרות במטרה לזכות בתואר הנכסף "האזרח העצלן ביותר במדינה" במסגרת תחרות שנתית מוזרה במיוחד, שנערכת בכפר הנופש ברזנה שבצפון מונטנגרו.

התחרות החלה לפני 12 שנים כדי לצחוק על המיתוס שהמונטנגרים עצלנים, הסבירה ראדוניה בלגוייביץ', המארגנת והבעלים של כפר הנופש. התחרות החלה עם 21 מתחרים, אבל חלק גדול מהם לא עמד במשימה ונכון לכרגע נותרו רק שבעה מתמודדים על התואר "האיש העצלן במדינה". בלאגוייביץ' אמרה כי שבעת הנותרים שכבו בלי לעשות כלום כבר 463 שעות (נכון לזמן פרסום הכתבה).

המתמודדים הנותרים - שמתחרים על פרס כספי משמעותי של 1,000 יורו (יותר מ-4,000 שקלים) - שוכבים על מחצלות ולא עושים כלום כבר במשך 20 ימים ברצף ולא מתכוונים להפסיק, כשהם נחושים להמשיך למרות שכבר ניפצו את השיא מהשנה שעברה שעמד על 117 שעות של עצלנות.

תחרות האיש העצלן במדינה במונטנגרו. Anadolu Agency, GettyImages
הם התחילו 21 מתחרים/GettyImages, Anadolu Agency

על פי חוקי התחרות למתמודדים מותר לאכול, לשתות, לקרוא ולהשתמש בטלפונים סלולריים ובמחשבים ניידים - אך את כל זה עליהם לעשות זאת בשכיבה.

פיליפ קנזביץ' בן ה-23 מתמודד לראשונה בחייו בתחרות ואמר לסוכנות הידיעות רויטרס שהוא בטוח שהוא יהיה זה שיזכה בתחרות. "יש לנו את כל מה שאנחנו צריכים כאן, החברה פנטסטית והזמן עובר מהר", הוא אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
תחרות האיש העצלן במדינה במונטנגרו. Stevo Vasiljevic, רויטרס
אבל רק שבעה נותרו/רויטרס, Stevo Vasiljevic

"כולנו מרגישים טוב, אפילו מצויין. לאף אחד אין בעיות בריאותיות. מפנקים אותנו, כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה פשוט להישאר בשכיבה", אמר האלוף מ-2022, דוברבקה אקסיק, בן ה-38, שמשתתף גם השנה בתחרות וראה איך שיאו מהשנה שעברה מנופץ ומוכפל פי ארבע בתחרות השנה - ועוד היד נטויה (אבל בריפיון. ממש בריפיון).

ניתן לייחס את הסטריאוטיפ העצלן שהודבק לתושבי מונטגרו לתרבות המקומית שמקדשת דברים כמו "הדיברות של מונטנגרו" - רשימה הומוריסטית של מצוות לא רשמיות שנמכרות לעתים קרובות כמזכרות המהללת את אורח החיים המונטנגרי של העדפת פנאי ורגיעה, על פי Montenegro.org.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully