וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא הרצוג נפגש עם הרב הבכיר של ש"ס: "הייתה פשרה ופוצצו אותה, חבל"

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 8:58

ברקע ההצעה להקפאת החקיקה של הרפורמה המשפטית, הגיע הנשיא במהלך הלילה לפגישה דיסקרטית בביתו של הרב ראובן אלבז, חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס. הרצוג הביע את מורת רוחו מכשלון המתווה ואמר לרב: "הנציגים החרדים צריכים לעמוד על כך שתהיה אחדות בישראל"

בווידאו: נשיא המדינה יצחק הרצוג במפגש עם חברי הקהילה היהודית באוסטריה/לע"מ, עומר מירון, מקליט: בן פרץ

נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג הגיע הלילה (בין ראשון לשני) לפגישה אצל הרב ראובן אלבז, חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס וראש ישיבת "אור החיים" בירושלים.

הרצוג פגש את הרב, ברקע ההצעה להקפאת החקיקה של הרפורמה המשפטית והרצון "להוביל אחדות בעם", כלשון מקורבי הרב. הפגישה תוכננה בימים האחרונים אך דבר קיומה נשמר בדיסקרטיות עד לרגע האחרון.

בפגישה הביע הרצוג בפני הרב את צערו מכך שמתווה הפשרה פוצץ: "בהיסטוריה יזכר שחורבן הגיע למדינה בגלל שכל אחד השמיץ את השני? הנציגים החרדים צריכים לעמוד על כך שתהיה אחדות בישראל. היה מתווה, הייתה פשרה ופוצצו אותה וחבל מאד. הרב הוא דמות מרכזית ויש לו השפעה על קהלים רבים מסוגים שונים, הרב יכול לפעול שתהיה אחדות בישראל".

הרב הגיב: "כתוב בתורה שיש הסתר פנים, אחדות העם היא המטרה המרכזית לנגד עינינו".

הנשיא הרצוג נפגש עם הרב ראובן אלבז, חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס. באדיבות המצולמים
הרצוג והרב אלבז בפגישתם/באדיבות המצולמים

בשבוע שעבר, ערך הרב פגישה דומה עם יו"ר המחנה הממלכתי חבר הכנסת בני גנץ. הישיבה שבראשה עומד הרב אלבז היא מוקד סליחות מרכזי בירושלים, ובתקופה זו של השנה - מגיעים אליה מידי לילה אלפי אנשים מכל הזרמים באוכלוסייה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully