וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים בכו וצרחו, הצעירים תקפו: אלימות בכביש בטבריה

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 9:36

שני תושבי העיר נעצרו בחשד שתקפו משפחה בכביש. בתיעוד המקרה נראה אחד מהם שובר את שמשת הרכב עם מוט ברזל. החשודים נעצרו כעבור שבוע, בדירת מסתור במרכז. הנהגת שחזרה בשיחה עם וואלה: "רדפו אחרינו אחרי שעקפנו אותם והתנגשו בנו. הוא היה מסוגל להרוג, הילד עדיין מפחד"

בווידאו: אימה בכביש: משפחה הותקפה ברכבה בטבריה/דוברות משטרת ישראל

שני צעירים בני 19 ו-24 מטבריה נעצרו ביום שישי בחשד שתקפו משפחה ברכבה בכביש בטבריה. זאת, כשבוע לאחר התקיפה. בתיעוד המקרה נראה אחד הצעירים יוצא מרכבו באמצע הצומת, בעוד הרמזור אדום, כשבידו מוט ברזל - ושובר את שמשת רכב המשפחה. זאת, לקול צרחות הילדים ובכיים. מיד לאחר מכן, נראה הצעיר נכנס לרכב ונמלט מהמקום.

החקירה נפתחה לאחר שהמשפחה הגישה תלונה במשטרה על המקרה. זמן קצר לאחר מכן עצרו שוטרי המחוז הצפוני את בעל הרכב, אך הוא שוחרר לאחר כמה ימים על ידי בית המשפט.

בסוף השבוע האחרון, אחרי שבוע של מצוד, נעצרו החשודים המרכזיים באמצע הלילה בדירת מסתור. אמש, האריך בית השלום בטבריה את מעצרם של השניים. חקירת המקרה נמשכת.

בשיחה עם וואלה, שחזרה הנהגת שהותקפה את האירוע. "חזרנו לטבריה מעמק הירדן מרחצה בבריכה. אבי נהג, אמי ישבה לידו ומאחורה ישבנו אני, בתי בת שנה וחודש ובני בן השש. כשנכנסנו לשכונה שלנו נעצר לפנינו פתאום רכב באמצע הכביש. אבא שלי עקף אותו, עצר לשנייה, הסתכל על הנהג והמשיך לנסוע".

אימה בכביש: משפחה הותקפה ברכבה בטבריה
10.09.23. דוברות משטרת ישראל
אימה בכביש: משפחה הותקפה ברכבה בטבריה 10.09.23/דוברות משטרת ישראל

"פתאום שמנו לב שנהג הרכב הזה רודף אחרינו. הוא ניסה לעקוף אותנו ובשלב מסוים התנגש בנו מאחור. אבא שלי עצר את הרכב כדי לראות מה קרה. הוא יצא ואחריו יצאתי גם אני. הוא ניגש לרכב שפגע בנו כדי לשאול מה קרה. אז הגיע למקום גם רכב שני שעצר לידנו", שחזרה. "אבא שלי ניגש לחלון של הנוסע שישב ליד הנהג הפוגע כדי לדבר איתו ושאל מה קרה וריססו אותו בפנים בגז פלפל. אבא שלי הלך לכיוון הרכב שלנו וריססו עליו שוב. הוא נכנס לתוך הרכב ואז גם הילדים ואני ואמא שלי התחלנו לבכות ולהשתעל מהגז שהיה על אבא שלי".

"אמרתי לאבא שיחכה במקום והחלטתי שאני אסע כדי לצלם את הרכב הפוגע, כדי שיהיה לי את מספר הרישוי שלו שיעזור לי להגיש תלונה במשטרה. הייתי נסערת ושכחתי שיש לי מצלמת רכב שבה הכול צולם", הוסיפה. "אחרי זמן קצר ראיתי את הרכב הפוגע עומד בשול הכביש. הם ראו אותי והתחילו לנסוע, צפרתי להם ואז כשהם הגיעו לרמזור אדום, רציתי לצאת מהרכב ולצלם. אחד מהם יצא עם לום ברזל וחבט בשמשה הקדמית, אחר כך הוא הלך אחורה וחבט בשמשה האחורית, מאחורי שני הילדים שלי ואז הוא שב קדימה ושוב ניפץ את השמשה הקדמית".

לתקיפה הקשה, מתברר, היו השלכות חמורות על המשפחה. "מאז אותו יום כל המשפחה בטראומה. הילד לא מפסיק לדבר על זה, הוא מפחד ושואל אם האנשים האלה בכלא. אבא שלי חולה לב ועבר כמה ימים קשים עם לחץ דם מאד גבוה. גם אמא שלי מרגישה רע ולא ישנה כמעט מאז אותו יום. אחרי המקרה הזה אני אומרת למי שייתקל במקרה כזה - לא לנסות להיות צודק. פשוט לברוח. אדם כזה היה מסוגל גם לתת לי מכה בראש עם הלום ולהרוג אותי. הוא שמע את הילדים בוכים וצורחים והמשיך להכות ברכב. זה היה מאוד מפחיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully