וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע כבן 28 החליק בכביש בגליל - ומת; בלילה: בן 15 נהרג בהתהפכות טרקטורון

עודכן לאחרונה: 9.9.2023 / 10:54

הצעיר נהרג לאחר שהחליק בכביש 85 סמוך לצומת חלפתא. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה דיווחו על גבר ללא סימני חיים - ונאלצו לקבוע את מותו. מוקדם יותר, נער נפצע באורח קשה לאחר שהתהפך עם טרקטורון סמוך לרעננה. הוא פונה לבית החולים, שם נקבע מותו

זירת התאונה בכביש 85, 9 בספטמבר 2023/תיעוד מבצעי מד"א

רוכב אופנוע כבן 28 נהרג הבוקר (שבת) לאחר שהחליק בכביש 85 סמוך לצומת חלפתא שבגליל. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה דיווחו על גבר ללא סימני חיים - ונאלצו לקבוע את מותו.

פאראמדיק מד"א שלום ציקושוילי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אופנוע מעוך ובמרחק של כ-30 מטר בנתיב הנגדי שכב גבר כבן 28 מחוסר הכרה, עם חבלות בראש ובגפיים, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי ולאחר נסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו".

זירת התהפכות הטרקטורון בשרון. 9 בספטמבר 2023. מד"א
זירת התהפכות הטרקטורון בשרון. 9 בספטמבר 2023/מד"א

במהלך הלילה, נער כבן 15 נפצע קשה לאחר שהתהפך עם הטרקטורון שלו בשטח פתוח סמוך לרעננה. לאחר שהתקבל הדיווח במוקד מד"א בשעה 01:57, חובשים ופראמדיקים הוזעקו לזירה, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים מאיר - תוך שהם מבצעים בו פעולות החייאה. מאוחר יותר, צוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו.

הבוקר, המשטרה הודיעה כי עיכבה לחקירה קטין כבן 15 תושב השרון, וזאת, במסגרת חקירת נסיבות התאונה הקשה.

פאראמדיק מד"א אוהד ביין וחובש מד"א יששכר ויס סיפרו: "הגענו לשטח וראינו טרקטורון, בסמוך שכב נער כבן 16 מחוסר הכרה, עם חבלת ראש, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש. חברים של הנער סיפרו לנו שהוא התהפך עם הטרקטורון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully