וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: צעיר מעכו גויס ע"י החזית העממית לטובת פעילות טרור

עודכן לאחרונה: 8.9.2023 / 21:40

חסן נדאף, צעיר בן 27 מעכו, המואשם שעמד בקשר עם גורמים בארגון הטרור "החזית העממית". תיק החקירה, אתר רשמי
חסן נדאף, מואשם בקשר עם "החזית העממית"/אתר רשמי, תיק החקירה

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד חסן נדאף, צעיר בן 27 מעכו, המואשם שעמד בקשר עם גורמים בארגון הטרור "החזית העממית", ואף הסכים לסייע להם לקדם פעילות של הארגון. לנאדף יוחסו עבירות של מגע עם סוכן חוץ וקשירת קשר למתן שירות או העמדת אמצעים לארגון טרור.

מכתב האישום עולה כי במהלך חודש מרץ השנה, חברת הפייסבוק של נאדף - רודה אבו עגאמיה, יצרה עמו קשר וסיפרה לו כי התבקשה למצוא מישהו "אמין" לצורך ביצוע משימות שונות. נאדף, שהבין כי רודה פועלת לגייס אותו לארגון, הסכים לתת לה שירות.

נמל עכו. ליהי שורש, מערכת וואלה!
נמל עכו/מערכת וואלה!, ליהי שורש

בהמשך, השניים נפגשו בטיילת בעכו, וכמה ימים לאחר מכן - מסרה לו רודה מכשיר טלפון סלולארי. היא אמרה לו שיש בחור מחו"ל המזוהה עם הארגון, ששמו "אבו צאפי", שרוצה לשוחח עמו. על אף שנאדף הבין כי "אבו צאפי" חבר בחזית העממית ופועל בשליחותו, הוא התכתב עמו, וכשנשאל האם הוא מוכן לשמש כשליח להעברת אמל"ח - נאדף הסכים.

בהודעה משותפת שהופצה מטעם שב"כ ודוברות המשטרה נמסר: "שירות הביטחון הכללי ער למאמצי ארגוני הטרור לפעול לגיוסם של ערביי ישראל לקידום פעילות טרור. בהתאם לכך, ככל שיתקבל מידע על אודות מגע עם גורם טרור, אף ללא מימוש צעדים בפועל, ינקטו שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל את הצעדים הנדרשים לסיכול הקשר ולמיצוי הדין עם מבצעי העבירה".

"אם זה כתב האישום אחרי חודש של חקירות באיסור פרסום גורף על עצם קיום החקירה, במהלכה כל הזמן הטיחו בו שהוא חבר בארגון טרור, אז במקרה הזה עם אישום על מגע עם סוכן זר בלבד ההר כבר הוליד עכבר", אמר לוואלה!, עו"ד עאדל דבאח, המייצג את נדאף. "חסן הוא סטודנט צעיר בחיפה והוא לא מכחיש שהיו איתו בקשר דרך הפייסבוק. הצעירה הזו ניסתה לפתות אותו. ברגע שהוא הרגיש שמה שהיא רוצה ממנו עלול לפגוע באזרחי המדינה אז זה הפסיק, והוא לא יצר איתם קשר כלל וכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully