וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון המחאה נגד הרפורמה "חוזה חדש" הודיע שיעמדו מאחורי יוסי חביליו בבחירות בירושלים

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 21:53

תומר מינץ מנכ"ל ארגון "חוזה חדש", הודיע היום (חמישי) כי יצטרפו אל רשימת "האיחוד הירושלמי" בראשות סגן ראש העיר יוסי חביליו. מדובר בעיר השלישית, אחרי תל אביב ובאר שבע, אליה מתמודד בבחירות המקומיות ארגון חוזה חדש, המתנגד למהפכה המשפטית.

הצטרפות 'חוזה חדש' ל'איחוד הירושלמי' ממשיכה את מגמת האיחודים בגוש הליברלי בירושלים לקראת הבחירות למועצת העיר. בשבוע שעבר הכריז חביליו יחד עם נציגי רשימת ירושלים דמוקרטית, ומפלגות יש עתיד והעבודה, על ריצה משותפת תחת השם "האיחוד הירושלמי".

התמיכה של ארגוני המחאה ביוסי חביליו מהווה צעד משמעותי כלפי הבחירות בירושלים. עד עכשיו רשימתו של חביליו נתפסה בעיניי רבים כמשוייכת לשמאל, וכעת מצטרפת אליה תמיכה מסיבית מהמיינסטרים של האופוזיציה הארצית.

ארגון חוזה חדש מתאחדים עם "האיחוד הירושלמי"  תחת יוסי חבליו. 7 בספטמבר 2023. באדיבות המצולמים
ארגון חוזה חדש יצטרפו אל רשימת "האיחוד הירושלמי"/באדיבות המצולמים

יוסי חביליו מסר כי "הגיע הזמן להציל את ירושלים מהכיוון העני, הגזעני והלא-ציוני אליו היא צועדת, ולשחרר את מועצת העיר מהאחיזה של הקיצוניים והאנטי-דמוקרטים. זהו שלב נוסף בדרך החשובה שלנו להחזרת הרוב הציוני המתון והליברלי למועצת העיר ירושלים. תחת רשימה אחת, מתקבצים כל מי שמוכנים לשים את האגו בצד - בכדי להגן על ירושלים. הדלת של 'האיחוד הירושלמי' תישאר פתוחה להצטרפויות חדשות שירחיבו את החזית המתונה, הציונית והליברלית"

תומר מינץ, מייסד שותף בחוזה חדש מסר "אנו גאים להיות שותפים באיחוד הירושלמי שכל השותפים בו חולקים ערכים ומטרות משותפות. האיחוד יחזק את כוחנו, הגיע הזמן שירושלים תוכל לצעוד קדימה, להיות פתוחה, סובלנית ומגוונת. אל מול האיום הקנאי הקיצוני המנסה להשתלט על כל חלקה טובה בישראל לא נוותר על בירתנו ירושלים שהיא הלב הפועם של ישראל ונשמור עליה חופשיה לתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully