וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובי נהרגה בטיול אופניים בקפריסין: "מישהי משכמה ומעלה, בכל המובנים"

עודכן לאחרונה: 8.9.2023 / 12:32

הישראלית טובי ארנס-כרמון תושבת בנימינה בת 54 נהרגה לאחר שנפלה מאופניים בזמן רכיבת שטח בכפר הסמוך לעיר לרנקה שבקפריסין. ארנס-כרמון הייתה נשואה, אם לארבע בנות, יזמית ומנהלת בכירה. "אישה משכמה, היא היתה קורנת". טרם נקבע מועד להלוויתה

טובי ארנס-כרמון, תושבת בנימינה בת 54, נהרגה במהלך טיול קבוצת רוכבות בהרי הטרודוס, בחצי הדרך בין לימסול ללרנקה שבקפריסין.. יח"צ,
טובי ארנס-כרמון/יח"צ

משרד החוץ מסר היום (חמישי) כי טובי ארנס-כרמון, תושבת בנימינה בת 54, נהרגה במהלך טיול קבוצת רוכבות בהרי הטרודוס, בחצי הדרך בין לימסול ללרנקה שבקפריסין. האירוע מוכר ומטופל ע"י קונסול ישראל בקפריסין והמחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ.

טובי ארנס-כרמון, נשואה ואם לארבע בנות, היא בתו של טייס חיל האויר בני ארנס המנוח, שלפני חמישים שנה, במלחמת יום הכיפורים, בהיותה פעוטה, הופל בטיל קרקע אוויר סורי מטוס הסקייהוק שלו מעל הכוחות הסורים. אביה נטש את המטוס , צנח, והצליח לחבור לכוחות שיריון של צה"ל.

ארנס-כרמון הייתה יזמית ומנהלת בכירה, שהקימה וניהלה חברות ומרכזי חדשנות בחברות מובילות בישראל. בעברה כיהנה כסמנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה וסמנכ"ל שווק בטמבור. כמו כן, הייתה בוגרת תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א.

ככל הידוע, התאונה אירעה במהלך טיול מאורגן של קבוצת רוכבות בין לימסול ללרנקה, בהרי הטרודוס סמוך לכפר טוכני, חברות סיפרו כי נפלה תוך כדי הרכיבה במורד. "אסון גדול", סיפרה חברה של טובי מבנימינה, "מדובר במישהי משכמה ומעלה, בכל המובנים, אישה בולטת ביופיה, גם אמא ורעיה אהובה, גם מהנדסת ומנהלת מוכשרת. מלאת חיים. תמיד היה חיוך נסוך על פניה, היא היתה קורנת. פשוט אי אפשר להאמין שדווקא החיים שלה נגדעו, כשהיא הייתה ממש בעיצומם". טרם נקבע מועד להלוויתה.

משתתפות הרכיבה בקפריסין. בימין: טובי ארנס-כרמון. מתוך פייסבוק, צילום מסך
משתתפות הרכיבה בקפריסין. בימין: טובי ארנס-כרמון/צילום מסך, מתוך פייסבוק
טובי ארנס-כרמון, תושבת בנימינה בת 54, נהרגה במהלך טיול קבוצת רוכבות בהרי הטרודוס, בחצי הדרך בין לימסול ללרנקה שבקפריסין.. יח"צ,
טובי ארנס-כרמון/יח"צ

איתי ויסברג, ראש המועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה, מסר לוואלה!, "קיבלתי את ההודעה המזעזעת על מותה הטראגי של טובי כרמון בהפלגה בחול וקפאתי. לא מתיישב עם ההגיון שלי שהאשה הספורטיבית והנמרצת שהכרתי לפני למעלה משלושים שנה דוממת". עוד הספיד אותה ראש המועצה, "טובי הייתה יזמית ברוכת כשרונות ופטריוטית בנימימית כמו אביה בני ארנס לפניה, דודה צביקה ארנס ואביהם לפניהם. היא הייתה אם מסורה ולי אישית דמות להתייעצות בנושאי המושבה והקהילה. לכתה בטרם עת הוא אובדן משפחתי גדול אולם גם אובדן קהילתי של בנימינה. תנחומי לכל משפחת כרמון וארנס היקרים וחיבוק מנחם עד כמה שניתן לאהובה היקרה, אמא של טובי".

בחודש שעבר, נהרגה ישראלית כבת 73 במהלך טיול במפלי פליטביצה שבקרואטיה. הישראלית נפלה מגובה רב ונהרגה במקום.

מוקדם יותר באותו החודש, נהרג מטייל ישראלי בן 55 לאחר שנפל מהר המון-בלאן בצרפת. המטייל נהרג ככל הנראה עקב מפולת סלעים שפקדה את המסלול אותו טיפסו, אחד המתויירים בהר. המטפס פונה במסוק חילוץ לקבלת טיפול רפואי, שם נקבע מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully