וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שנים לאחר ששכל את בנו היחיד עמית: ברוך בן יגאל הפך לאב פעם נוספת

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 12:01

בן נוסף נולד לאב השכול, שבנו הראשון נפל בפעילות מבצעית של סיירת גולני ביו"ש. בשיחה עם וואלה! סיפר על ההתרגשות: "אנחנו בעננים - מהימים שהייתי בבית קברות לבוא לבית החיים". עוד סיפר על המפגש עם רופא הפוריות על קבר בנו: "אעשה הכול כדי שיהיה לך ילד"

בווידאו: אביו של עמית בן יגאל מגיב להחלטת בג"ץ לדחות את עתירת המחבל ולא לפתוח את קבר בנו/מערכת וואלה!

ברוך בן יגאל, ששכל לפני שלוש שנים וחצי את בנו היחיד, לוחם סיירת גולני עמית בן יגאל, הפך הבוקר (חמישי) לאבא פעם נוספת עם לידת בנו הצעיר. זאת, כשבועיים לאחר שהתחתן עם בת זוגו החדשה דניאלה אפריאט.

בשיחה עם וואלה סיפר ברוך בהתרגשות על התחושות: "אנחנו בעננים, הילד נולד ב-9:23, אח לעמית. זה הזמן להגיד תודה לצוות הרפואי של בית חולים מאיר ולפרופ' אמיר וייזר, שבנו אלון הוא קצין בסיירת גולני שהיה עם עמית בכפר בפעילות שבה נפל".

ברוך סיפר כי פגש את הרופא כבר בלוויית בנו. "דיברנו מול הקבר של עמית", הוא משחזר. "אמרתי לו 'במה אתה עובד?', הוא אמר לי 'אני רופא פוריות. אתה תביא אישה, ואני אעשה הכול כדי שיהיה לך ילד'". "מהימים שהייתי בבית קברות לבוא לבית החיים - זה פשוט לא ייאמן", הוסיף.

עמית בן יגאל ואביו ברוך בן יגאל. פייסבוק, צילום מסך
חוזר לחייך. ברוך בן יגאל עם בנו עמית/צילום מסך, פייסבוק

עמית בן יגאל, לוחם בסיירת גולני, נפל במאי 2020 בגיל 21, בעת פעילות מבצעית בכפר יעבד בשומרון מאבן גדולה שהשליך עליו מחבל ופגעה בראשו. הצוות של בן יגאל סיים מעצר, אך הכוחות התעכבו בכפר בשל מעצר אחר.

את בן יגאל מצא קצין כשדם על פרצופו ועל גופו. "גררנו את עמית דרומית על מנת להרחיק אותו מהאיום", שחזר. "ניצבנו בערך חמישה לוחמים בין עמית לבין המבנה והתחלנו בירי לעבר גג המבנה, כשמה שנאמר באותו רגע הוא שהפגיעה הייתה מגג המבנה. שמעתי בוודאות, 'נזרק עליו מהגג'". באותו זמן סרן א' פיקח על הטיפול בעמית תוך שהוא חילק פקודות לחיילים. הוא ליווה את עמית עד לרגע שנכנס לרכב הפינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully