וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות ביקשה להחמיר את עונשו של תושב חיפה שרצח דר רחוב

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 9:26

המשטרה עצרה בן 61 בחשד לירי בבן 40 ברחוב נורדאו בחיפה, 21 באוגוסט 2021. דוברות משטרת ישראל
המשטרה עצרה בן 61 בחשד לירי בבן 40 ברחוב נורדאו בחיפה, 21 באוגוסט 2021/דוברות משטרת ישראל

המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה ערערה היום (חמישי) על גזר דינו של גאורגי ז'לקוב, מאבטח ה"כרמלית" בן ה-63, בחיפה שהורשע ברצח דר הרחוב דימיטרי יונגרוב ונגזרו עליו 18 שנות מאסר בפועל. הפרקליטות תבקש להחמיר את עונשו של ז'לקוב, מאחר ולטענתה מדובר בעונש מקל, הנמוך מרמת הענישה הנהוגה, ש"משדר מסר של סלחנות".

על פי האישום, ז'לקוב אירח והלין את יונגרוב בן ה-41, נרקומן שריצה עונש מאסר, בדירתו ברחוב נורדאו שבעיר, בזמן שהותה של אשתו ילנה בחו"ל. ז'לקוב חלק עימו את מזונו וכספו ואף נתן לו מפתח לדירה. משחזרה ילנה ארצה ביולי 2021, ומשהתברר לה שיונגרוב ממשיך להתגורר בדירה, היא עזבה באולטימטום כי לא תשוב עד שיסולק.

ב-21 לאוגוסט 2021, אחרי ביקור בכנסיה, ביקש ז'לקוב מילנה שתמתין לו מחוץ לדירה בזמן שהוא מנסה שוב לפנות את הדייר הלא רצוי. בין שני הגברים התפתח עימות נוכח התנגדותו של יונגרוב לעזוב. בשלב הזה, ז'לקוב הוציא את אקדחו מהכספת, הכניס מחסנית, דרך אותו והניח מתחת לכרית במיטתו. לפי עובדות כתב האישום, בזמן שיונגרוב ישב על המיטה, נעמד ז'לקוב, שלף את האקדח, הצמיד את הקנה אל מרכז מצחו של יונגרוב והציע לו להתפלל בטרם יירה בו. לאחר שיונגרוב השיב כי הוא לא מעוניין להתפלל, ירה ז'לקוב במרכז מצחו של יונגרוב מטווח אפס ורצח אותו.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully