וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרו שהם תקועים, ביקשו מחבר דלק - והציתו חנות מזגנים

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 8:22

שני תושבי הצפון נעצרו ע"י המשטרה בחשד להצתת החנות בחצור הגלילית בחודש שעבר. מהחקירה עלה כי השניים הציגו מצג שווא שהם תקועים בכביש ללא דלק, וכך גרמו לחברם להביא להם מיכל בנזין - באמצעותו הציתו את בית העסק. היום תגיש נגדם הפרקליטות כתב אישום. תיעוד

שני גברים יואשמו בהצתת חנות מזגנים בחצור הגלילית. 7 בספטמבר 2023/דוברות משטרת ישראל

הפרקליטות צפויה להגיש היום (שני) כתבי אישום נגד עלי קיסייה, תושב חצור בן 26, ומחמד הייב, בן 18 מטובא, בגין הצתת חנות המזגנים בחצור הגלילית בחודש שעבר.

מה הרקע?

  • לפני כחודש התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על שריפה בעסק למכירת מזגנים בחצור הגלילית. עם הגעתם של חוקרי הזירה וחוקר שריפות עלה החשד כי מדובר בהצתה. כשבועיים מפתיחת החקירה, ולאחר צפייה בתצלומי מצלמות אבטחה ומצלמות ציבוריות, נעצרו שלושה חשודים במעשה, שניים בחשד להצתה ואדם נוסף בחשד לאספקת החומר הדליק.
שני גברים יואשמו בהצתת חנות מזגנים בחצור הגלילית. 7 בספטמבר 2023. דוברות משטרת ישראל
החשודים בהצתת חנות המזגנים עם מיכל הדלק/דוברות משטרת ישראל

כיצד הם שרפו את החנות?

  • עם התקדמות החקירה התברר כי קיסייה והייב פנו לחברם והציגו לו מצג שווא שהם תקועים בכביש ללא דלק, ובכך גרמו לו להביא להם מיכל בנזין אותו תדלק עבורם בתחנת דלק. את המיכל לקחו השניים ובאמצעותו הציתו את החנות, בזמן שהם עוטים מסכות וכפפות.

מה הם אומרים?

  • מהמשטרה נמסר: "המלחמה בפשיעה נמצאת בראש סדרי העדיפות של שוטרי המחוז הצפוני. כוחות רבים פרוסים בשטח באופן גלוי וסמוי לצורך מניעה וגילוי עבירות. אנו רואים בחומרה רבה אירועי אלימות, נמשיך ונשקיע משאבים, כוחות ואמצעים במאבק נגד הפשיעה לטובת ביטחונם האישי של האזרחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully