וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: היכה את אחותו בפטיש, חנק אותה בחבל - וניסה לרצוח אותה

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 15:05

בווידאו: ההכנות לניסיון הרצח באום אל פאחם בו נפצע ילד כבן 5 ואדם נוסף/אתר רשמי

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב שפרעם כבן 62 בגין ניסיון רצח. זאת, לאחר שחנק את אחותו בחבל והיכה אותה בפטיש.

לפי כתב האישום שהגיש עו"ד מור בן אבו, ב-14 באוגוסט ביקש הנאשם מאחותו להתלוות אליו לחדר בו ממוקמת מכונת הכביסה של הבית, בטענה כי זקוק לעזרתה. בהגיעם לחדר, הנאשם כרך סביב צווארה חבל עבה והחל לחנוק אותה. המתלוננת ניסתה למנוע את החניקה וביקשה מאחיה להפסיק לחנוק אותה, אך הנאשם המשיך במעשיו.

זירת רצח בשפרעם 28 ביוני 2023. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
אישום: היכה את אחותו בפטיש, חנק אותה בחבל - וניסה לרצוח אותה/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בעודו ממשיך וחונק אותה, הנאשם אמר לה: "מזמן היית צריכה למות". בשלב זה, המתלוננת הצליחה להגיע למפתן דלת החדר, וצעקה לאימם. הנאשם בתגובה, משך את המתלוננת בחולצתה, ובעוד הוא ממשיך לחנוק אותה, הוא היכה אותה בראשה ובמצחה בפטיש ברזל שאחז בידו.

שכן של השניים ששמע את קולה החנוק הגיע למקום וכשהמתלוננת הבחינה בו, החלה לצעוק לעברו "הצילו". לבסוף, המתלוננת הצליחה להדוף את אחיה וושניהם נפלו על הארץ. לנאשם יוחסו עבירות של ניסיון רצח, פציעה בנסיבות מחמירות ושיבוש מהלכי משפט זאת לאחר שטרם הגעת השוטרים למקום שטף הנאשם את סביבת החדר אשר הייתה מגואלת בדמה של המתלוננת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully