וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעזרת סוכן סמוי: נעצרו 36 חשודים בסחר בסמים

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 9:30

חשד לרצח בנצרת: בן 33 נורה למוות ברכבו, בן שנתיים נפצע קשה. 20 בדצמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
ניידת משטרה. תמונת ארכיון/עיבוד תמונה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המשטרה התירה הבוקר (רביעי) לפרסום כי בחצי השנה האחרונה, היחידה המרכזית של מחוז ת"א הפעילה סוכן סמוי, שהביא להפללתם של לא פחות מ-36 חשודים בעשרות עסקאות של סחר בסמים.

במסגרת החקירה הסמויה, המשטרה החדירה עבריין, סוכן חשאי, לתוך כנופיות פשע. אותו סוכן הצליח לרכוש את אמונם של גורמים עבריינים נוספים, ולאסוף ראיות וממצאים נגד חשודים מכל הארץ, ביניהם שלושה "יעדים" ממשפחת אבו סיף מיפו.

במסגרת ההפעלה, בוצעו עשרות מפגשים ועסקאות, במהלכן רכש הסוכן סמים וכדורים נרקוטיים בשווי של יותר מ-2 מיליון שקלים. כמו כן, הסוכן, שלווה לאורך כל הדרך עם המשטרה, רכש גם אקדח. לפנות בוקר, החקירה עברה לשלב הגלוי, ובמבצע רחב ומתוזמן, הבלשים פשטו על בתיהם של עשרות החשודים. במהלך החיפושים נתפסו כמה כלי רכב המיועדים לחילוט. 36 החשודים שנעצרו, יועברו לחקירה.

המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
מעצר. תמונת ארכיון/דוברות משטרת ישראל

מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי מסר בתגובה: "אין ספק שהישגי משטרת ישראל במאבק בתחום הסמים המסוכנים היום יוצאי דופן וכוללים תפיסות רבות ומניעת הברחות. במטרה אחת, ביטחונו האישי של האזרח. ההפעלה הזו התמקדה בעבריינים בכירים ובגורמי פשיעה העוסקים שנים בסחר בסמים".

מפקד מחוז תל אביב, ניצב פרץ עמר הוסיף: "הפעלה והחדרה של סוכן הינה מלאכת אומנות. היכולת לסמן יעדים, לאתרם, לרכוש את אמונם ולאסוף ראיות מפלילות, מגיעה בעיקר מנחישות ומקצועיות. אני מתמלא גאווה לראות את ההשקעה והמסירות של השוטרים למען האזרחים. מודה לימ"ר ת"א על הפעלה יצירתית שהובילה לחיזוק הביטחון האישי של תושבי ת"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully