וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעיל חברתי בפתח תקווה תובע את ראש העיר גרינברג ב-350 אלף שקל: "מסע רדיפה בריוני"

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 9:04

בווידאו: כנס עסקים וחדשנות נערך בפתח תקווה/יח"צ

ירון קדושים, תושב פתח תקווה ופעיל חברתי בעיר שהתלונן במשטרה נגד ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג, הגיש כתב תביעת נזיקין ולשון הרע נגד ראש העיר בסך של כ-350 אלף שקלים.

כתב התביעה הוגש בגין מה שקדושים תיאר בלשונו כ"מסע רדיפה מאורגן בריוני לצורך השתקה הכולל לשון הרע חמור ונזק כלכלי כבד". לטענתו של הפעיל החברתי, גרינברג ומקורביו ביצעו פעולות חמורות נגדו, נגד רעייתו ונגד בני משפחתו הקרובים, במטרה לבלום את מאבקיו החברתיים של קדושים.

ירון קדושים. באדיבות המצולמים
ירון קדושים/באדיבות המצולמים

ראש העיר גרינברג, מנכ"ל העירייה ושני חשודים נוספים נעצרו לפני כשנה בחשד לביצוע עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. החקירה התחילה כשקדושים התלונן במשטרה וטען שהמעסיק של אשתו במוסד חינוכי בעיר נדרש לפטרה, לאחר שהובהר לו שבמידה ולא יעשה זאת, ימנעו ממנו תקציבים עירוניים.

תלונה זו הציתה את החקירה שממנה עלה החשד כי גרינברג קיבל לידיו כספים בסך מאות אלפי שקלים מבעלי עניין במהלך מערכת הבחירות לרשויות המקומיות שנערכו בשנת 2018. לפי החשד, בתרומה לכספים - גרינברג הבטיח להם כי יפעל לקידום ענייניהם הכלכליים לאחר היבחרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רמי גרינברג ראש עיריית פתח תקווה. ראובן קסטרו
ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג/ראובן קסטרו

פעיל הציבור ירון קדושים מסר בתגובה: "זהו לא כתב תביעה פרטי. זהו כתב אישום ציבורי חריג בחומרתו ועוצמת הפשעים המוזכרים בו כלפי הציבור וכלפיי. את התביעה אני מגיש בשמו של הציבור. ניסיתי הכל בדרכי שלום. כולל שתי פגישות עם גרינברג בלשכתו, אך גרינברג לא רצה בשלום. כדי לשבור את רוחי עברתי במשך ארבע שנים וחצי, יום יום מסע לחצים עצום בהקפו, גיהינום של ממש ובלתי ניתן להמחשה, של נזקים כלכליים, סתימת פה, הלבנת פנים, השמצות ואיומים חמורים. כל זאת אך ורק בגלל פעילותי למן הציבור, ובראשם בלימת סירקין וכביש 40 החדש, ומניעת סגירת שלושת הצמתים חזן, הושע ושלמה. אם הייתי נשבר חלילה, הציבור היה נפגע מאוד והצמתים היו סגורים. היו לי ימים קשים ורגעי שבירה. אני בן אדם אחד מול עוצמתה של עיריה אדירה. למרות זאת, הציבור התלכד וניצחנו ניצחון סוחף. תודתי מקרב לב לכל אלו שתמכו ועודדו אותי למשפחתי ולצוותי העבודה שלנו. אני גאה במה שעשינו יחד על אף המחיר הכבד אותו שילמנו משפחתי ואני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully