וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקשה של לוין נדחתה - בג"ץ ידון בביטול עילת הסבירות בשבוע הבא

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 16:30

הדיון יתקיים ביום שלישי בשבוע הבא בשעות הבוקר. עו"ד בומבך שמייצג את הממשלה טען כי הוא זקוק לעוד זמן כדי להתכונן לעתירה. זאת, נוכח העובדה שעמדתה של היועצת מכילה 147 עמודים. עם זאת הבקשה לדחיית המועד נדחתה בשל "ההרכב המורחב ונוכח אילוצי היומן"

בוידאו: ההפגנות נגד המהפכה המשפטית בשבוע ה-32: "נתניהו ושותפיו יגורשו מההנהגה"/אורי סלע, אביב אטלס, אבי רוקח, כוח קפלן, דוברות המשטרה, SATVIEW

בג"ץ דחה היום (שלישי) את בקשתו של שר המשפטים יריב לוין לדחיית מועד הדיון על ביטול עילת הסבירות, וקבע סופית כי הוא יתקיים ביום שלישי בשבוע הבא - ב-12 בספטמבר. לבקשת עורך הדין שמייצג את הממשלה, הדיון ייערך בשעות הבוקר.

נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות במהלך דיון בבית המשפט בעתירות נגד חוק הנבצרות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בבית המשפט העליון בירושלים. יונתן זינדל/ פלאש 90, עיבוד תמונה
הדיון ייערך בשעות הבוקר. חיות/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/ פלאש 90

מה הם אומרים?

  • בהחלטה עליה חתומים כל 15 שופטי בית המשפט העליון, הודיעו השופטים כי בקשת הממשלה ושר המשפטים יריב לוין לדחות את הדיון נדחתה.
  • השופטים נימקו את החלטתם וטענו כי "בהינתן ההרכב המורחב שנקבע ונוכח אילוצי היומן לא ניתן להיעתר לבקשה לדחיית הדיון הקבוע ליום שלישי הבא".
sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בין השורות

עו"ד אילן בומבך שמייצג את המדינה בעתירה - במקומה של היועמש"ית בהרב מיארה, טען כי הוא זקוק לעוד זמן כדי להתכונן לעתירה. זאת, נוכח העובדה שעמדתה של היועצת מכילה 147 עמודים.
הדיון בביטול עילת הסבירות יתקיים בהרכב מלא של 15 שופטים - בפעם הראשונה בהיסטוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully