וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פלסטיני נורה למוות במהלך פעילות צה"ל בטול כרם

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 6:55

הפלסטינים מדווחים כי במהלך חילופי אש בין כוחות צה"ל לחמושים במחנה הפליטים נור א-שמס, הפלסטיני נורה בראשו ומת מאוחר יותר מפצעיו. על פי הדיווח, במהלך הפעילות, שנמשכת גם בשעה זו, הופעלו מטעני חבלה לעבר דחפורי צה"ל

בוידאו: כוחות צה"ל בדרך לבתי שניים מהמחבלים בטול כרם/עריכה: אביעד בללי

הפלסטינים מדווחים כי במהלך חילופי אש הלילה (שלישי) בין כוחות צה"ל לחמושים במחנה הפליטים נור א-שמס שבטול כרם, פלסטיני נורה בראשו ומת מאוחר יותר מפצעיו. כמו כן, על פי הדיווח, במהלך הפעילות הופעלו מטעני חבלה לעבר דחפורי צה"ל שגירדו את הכבישים על מנת לחשוף מטענים.

גם בשעה זו, הפעילות במחנה הפליטים נור א-שמס נמשכת - לפי היקף הפיצוצים שנשמעים באזור, הדחפורים של צה"ל ממשיכים להתקדם ללב מחנה הפליטים ומגרדים את הכבישים במקום.

רחובות ריקים בטול כרם בשביתה כללית בגדה בעקבות מות מפגינים ב"צעדת השיבה", 31 במרץ 2018. וואלה, מערכת וואלה
רחובות ריקים בטול כרם בשביתה כללית בגדה בעקבות מות מפגינים ב"צעדת השיבה", 31 במרץ 2018/מערכת וואלה, וואלה

אתמול, נעצרו לאור יום שלושה פעילי חמאס שאחראים לשורה של פיגועים במחנה הפליטים ג'נין. במהלך הפעילות נרשמו חילופי אש בין חמושים ללוחמים, אולם לא היו נפגעים לכוחותינו. שלושה פלסטינים נעצרו על ידי הכוחות, שניים מהם נפגעו מאש הלוחמים. הם היו על פי החשד מעורבים בייצור ושיגורי רקטות לעבר ישראל והועברו לחקירת שב"כ. הפלסטינים טענו מצידם כי הצליחו להפיל רחפן של צה"ל.

כמו כן, אמש פלסטינית תושבת ג'נין, בת 44, ניסתה לבצע פיגוע דקירה נגד שוטר בעיר העתיקה בירושלים. שוטרי המחוז שפעלו במקום השתלטו עליה ועצרו אותה. המחבלת הגיעה לאזור שער חוטה כשפניה מכוסות בחיג'אב, שלפה סכין וניסתה לדקור שוטר בגופו. השוטר לא נפגע מהדקירה, בזכות אפוד המגן שהיה לגופו. הוא הדף את המחבלת לרצפה בגופו ונטרל אותה בכוח. היא נעצרה בסיוע כוח משטרה ומג"ב שהיה בסמוך למקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully