וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיות אוקראיניות רקדו על קברי חיילים ואביהן המנוח - וצפויות ל-5 שנות מאסר: "הוא היה חושב שזה מצחיק"

5.9.2023 / 0:14

שתי צעירות אוקראיניות צילמו את עצמן רוקדות ועושות טוורקינג על קברי חיילים, בינוהן זה של אביהן המנוחף בבית קברות בקייב וכעת הן עומדות בפני עונש של חמש שנות מאסר: "תסלחו לנו על טיפשותנו. אבא שלנו היה חושב שזה מצחיק"

אחיות אוקראיניות רוקדות על הקבר של אבא שלהן/תיעוד מרשתות חברתיות

שתי אחיות אוקראיניות שצילמו את עצמן רוקדות ועושות טוורקינג בלבוש מינימלי על קברי חיילים, כולל זה של אביהן המנוח, בבית קברות בקייב ביום העצמאות של המדינה (24 באוגוסט). התיעוד שלהן הפך לויראלי וכעת הן עומדות בפני עונש של עד חמש שנות מאסר לאחר שהואשמו בחילול הקברים.

האחיות (ששמן לא פורסם) ביקרו בקבר של אביהן, שלדבריהן נהרג בהגנה על אוקראינה מפני פלישת רוסיה ליד איזיום, הציבו מצלמה והחלו לרקוד. השתיים, לבושות בחולצות קרופ טופ, מכנסיים קצרים וקרוקס, נראות מציבות את המצלמה, נסוגות לאחור ומתחילות לרקוד בין הקברים מעוטרי הפרחים של שני חיילים בבית הקברות פורסט, כשתמונות של הלוחמים שנפלו ודגל אוקראינה נראים בתיעוד.

משטרת קייב מסרה בהודעת טלגרם ביום שישי כי הנשים נעצרו פחות משעה לאחר שנודע לשוטרים על הריקוד הוויראלי. האחיות נעצרו כשהן לובשות את אותן הבגדים שלבשו בסרטון מבית הקברות, כך עולה מתמונות המעצר שלהן.

החטא

ועונשו

"מבקשות סליחה על טיפשותנו"

"חוקרי משטרת דסניאן, בהסכמה עם משרד התובע המחוזי, פתחו בהליכים פליליים לפי חלק 2 של סעיף 297 של החוק הפלילי של אוקראינה - עלבון לקברים", נכתב בפוסט באוקראינית, "החשודות עומדות בפני הגבלת חירותן לתקופה של שלוש עד חמש שנים או שלילת חירותן לאותה תקופה".

מאוחר יותר, האחיות פנו לאינסטגרם כדי להודות בטעות והסבירו בהצהרה כתובה שהן חשבו בתחילה שאביהן המנוח היה מקבל בהומור את התעלול הפרובוקטיבי שלהן - כיוון שהוא כלל לא האמין בחשיבות הקבורה.

"אני ואחותי רוצות להתנצל בפני כולם, להתנצל על הסרטון חסר המחשבה שלנו. זו ממש לא הייתה המטרה שלנו לפגוע באף אחד, ובעיקר לא בזכרם של גיבורינו שנפלו", אמרו השתיים בהצהרה מצולמת משותפת שפורסמה בשבוע שעבר בחשבון האינסטגרם @vl_lindemann, שעל פי הדיווחים שם פורסם במקור גם הסרטון המפוקפק, "אנחנו מבינות שמעשינו לא היו במקום, היכן שאבינו קבור עם מגינים אחרים של אוקראינה. אנחנו באמת מצטערות ומבקשות שתסלחו לנו על טיפשותנו".

עוד בושות בבית קברות
50 חשפניות בלבוש חלקי: האם זו ההלוויה הסקסית בכל הזמנים?

אושיית רשת הצטלמה לצד ארונו הפתוח של אביה וחוללה סערה

והנה הן מתנצלות:

אז הן בדרך לכלא?

השתיים הסבירו שהן בטוחות שאביהן היה מוצא את הסרטון משעשע. "ההתנהגות שלנו קשורה להבנתנו את נקודת המבט של אבינו המנוח על מנהגי קבורה, אז לא ראינו שום דבר רע בזמנו, אבל עכשיו אנחנו מתחרטות על כך. אנחנו לגמרי מבינות עד כמה המעשה שלנו נראה מביש ואנחנו מתביישות בכך. אנו מבקשות סליחה מכל מי שעלול היה להיפגע. אנא סילחו לנו על הטעות הנוראה הזו". ברביעי האחרון כל התוכן של הערוץ נמחק למעט ההתנצלות הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully