וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפה על סמוטריץ' בעקבות ההרס ביצהר: "זאת אחריותך, עצור את החרפה"

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 11:27

חברות כנסת מהקואליציה תקפו בחריפות את סמוטריץ' וגלנט, בעקבות פעילות כוחות הביטחון ביצהר, במהלכה נהרס מצפה לזכר רנה שנרב. ח"כ גוטליב לשר האוצר: "איזה תירוץ תספר לבוחריך שפונים אלי בהודעות רבות על המעשה הזה?"

בווידאו: שוטרים הרסו מצפה בלתי חוקי שהוקם לזכרה של רנה שנרב ביצהר/מערכת וואלה!

חברי כנסת מהקואליציה תקפו הבוקר (שני) בחריפות את שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ואת שר הביטחון יואב גלנט, זאת לאחר שכוחות הביטחון פעלו הבוקר להריסת מצפה בלתי חוקי שהוקם למרגלות היישוב יצהר לזכרה של רנה שנרב, שנרצחה בפיגוע במעיין דני שביישוב דולב לפני כארבע שנים. במהלך הפעילות פרסו הכוחות מחסומים רבים בשטח היישוב כדי למנוע מתושבים למחות.

חברת הכסנת טלי גוטליב (הליכוד) צייצה בחריפות נגדו בטוויטר וכתבה כי "השר סמוטריץ', תגיד לי שאני טועה. אתה לא יו"ר הציונות הדתית?? תגיד לי שאין מצב שבמשמרת שלך המינהל האזרחי מחרב מיצפה תיירות לזכרה של רנה שנרב הי"ד למרגלות היישוב יצהר. מילא אני, אבל איזה תירוץ תספר לבוחריך שפונים אלי בהודעות רבות על המעשה הזה? זה באחריותך. עצור את החרפה הזו".

חברת הכנסת לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) פנתה לשר הביטחון יואב גלנט בציוץ נוקב בחשבון הטוויטר שלה: "כבר עם הקמת הקואליציה הגשתי בקשות לשר גלנט לדיון דחוף על הרס הרש"פ את הר עיבל. למרות שהתחייב לדיון כזה דחה השר גלנט בכל פעם את הדיון מסיבות שאינן מתקבלות על הדעת ובימים אלו אנו רואים את תוצאות ההתעלמות, עם הקמת שכונת דירות סביב למזבח יהושע במטרה למחוק את הסיפור היהודי במקום".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הריסת המצפה לזכרה של רנה שנרב, יצהר, 4 בספטמבר 2023. ללא, אתר רשמי
ההריסות ביצהר, הבוקר/אתר רשמי, ללא

בעקבות המקרה ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן תקף בחריפות את הממשלה: "המצפה שנהרס ייבנה מחדש. זו שערוריה ועיוות שאין כדוגמתם שבזמן ממשלה לאומית ממשלת ימין מלא, מאות בתים ערביים בלתי חוקיים נבנים באין מפריע במרחב שמסביב ליצהר ומה שמפריע למערכת האכיפה הוא מצפה קטן שבנה נוער לזכר נרצחת בפיגוע טרור".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ', 9.8.23. חיים גולדברג/ פלאש 90, עיבוד תמונה
"זאת אחריותך". סמוטריץ'/עיבוד תמונה, חיים גולדברג/ פלאש 90

כניסתו של קצין שריון ראשי תא"ל הישאם אברהים לאשכול המועמדים לתפקיד ראש המנהל האזרחי הבא התפרסם לראשונה בוואלה! ועוררה ביקורת בתוך משרד הביטחון שכן מקורביו של סמוטריץ' מאוד רצו להשפיע על זהות ראש המנהל הבא במקומו של תא"ל פארס עטילה באופן שיתאים למדיניות החדשה שהם מנסים להוביל באיו"ש להוביל למורת רוחם של בכירים בצה"ל בפרט ובמערכת הביטחון בכלל .

קצין בכיר בצה"ל אמר לוואלה! בשבוע האחרון כי "מדובר במינוי של הרמטכ"ל בכפוף לאישור שר הביטחון. אף אחד לא יכול להתערב בזה".

תא"ל עטילה מכהן בתפקיד מפברואר 2021 וזוכה לשבחים על תפקודו מהרמטכ"ל הלוי. לדברי גורמים בפיקוד המרכז הוא התבקש להאריך את כהונתו יותר מפעם אחת לאחר שהוכיח כושר עמידה שתורמת ליציבות הביטחונית ומסייעת במערכה נגד הטרור. בד בבד, לדברי הגורמים קשריו הענפים של עטילה והראייה הרחבה הוכיחו את עצמם במספר רב של משברים ביטחוניים שאחד מהם ראה אור בפומבי במהלך החזרת הגופה של האזרח הישראלי שנחטף מבית חולים פלסטיני.

כעת, משהתקבלה ההחלטה, טרם נקבע מתי יסיים תא"ל אברהים את תפקידו כקצין שריון ראשי, ומתי יחליף את תא"ל פארס ששמו הועלה על ידי קצינים בכירים במטכ"ל כמי שעתיד להתמודד בעתיד על תפקיד מתאם פעולות הממשלה בשטחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully