וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 ישראלים נפצעו ו-3 תיירות זרות נהרגו בתאונת דרכים בטורקיה

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 9:11

על פי דיווחים בתקשורת המקומית, 18 בני אדם היו מעורבים בהתנגשות מכונית ורכב טיולים ברובע אלניה שבעיר אנטליה. בתאונה נהרגו 3 תיירות זרות. לצד הפצועים הישראלים, נפצעו אזרח רוסי ו-4 מקומיים. ממשרד החוץ נמסר כי האירוע מוכר ומטופל

תאונת רכבת ביוון/רויטרס

כלי תקשורת בטורקיה דיווחו אתמול (ראשון) כי 15 בני אדם נפצעו, בהם שבעה ישראלים, ושלוש תיירות זרות נהרגו, בתאונת דרכים באנטליה שבטורקיה. על פי הדיווחים, רכב טיולים איבד שליטה והתהפך לאחר שהתנגש במכונית ברובע אלניה שבעיר. במשרד החוץ אמרו כי הם מכירים את הדיווח.

למקום הוזעקו למקום צוותי רפואה, כיבוי ושיטור רבים. צוותי הרפואה, שמצאו במקום אישה רוסיה ללא רוח חיים, העניקו טיפול ראשוני לפצועים ופינו אותם לבתי חולים. מותן של שתיים מהפצועות, אישה וילדה קזחיות, נקבע בבית החולים.

לצד שבעת הפצועים הישראליים, שנפגעו בדרגות שונות, נפצעו אזרח רוסי וארבעה מקומיים. המשטרה המקומית עיכבה לחקירה שני נהגים המעורבים בתאונה. קונסול אנקרה דני קושילביץ, בתיאום עם המחלקה לישראלים בחו"ל יצא לפנות בוקר לביקור בשלושת בתי החולים בטורקיה אליהם הועברו שבעת הפצועים על מנת לוודא מצבם.

התאונה בטורקיה, 3 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
התאונה בטורקיה, 3 בספטמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הפצועות הישראליות בתאונה הן תושבות הכפר עילוט בצפון, בשנות השלושים והארבעים לחייהן. ראש המועצה המקומית עילוט, אבראהים אבו ראס, הקים בלילה מעין חדר מצב בישוב, ועמד בקשר איתן ועם משפחותיהן. לדבריו כולן בהכרה ומתאוששות. חלקן כבר שוחררו ושתים נותרו עדיין בבית חולים, גם הן בהכרה. "בנס לא נפגעו הילדים שהיו איתן על הרכב", אמר והוסיף כי שני קרובי יצאו לפני בוקר לאנטליה לסייע וכי מהבוקר יעשו מאמצים להקדים את טיסתן של כל הפצועות ארצה ותקוותו שישובו לישראל כבר היום.

ביום חמישי נהרג יוסי (יוסף) יצחק בן ה-44 ממושב כפר יעבץ בשרון בהתרסקות מסוק בניו ג'רזי שבארצות הברית, כך נמסר ביום שבת מהרשות הלאומית לבטיחות בתחבורה של ארצות הברית, NTSB. מחקירת האירוע עולה כי המסוק עזב את שדה התעופה פרינסטון, וככל הנראה יצא משליטה במהירות והתרסק בתעלה ליד אגם קרנגי, כחמישה קילומטרים בלבד מנקודת המראתו.

"בערך 30 שניות לפני שהמסוק חווה תקלה קטסטרופלית, הוא יצא משליטה", אמר חוקר הבטיחות האווירית של NTSB, אהרון מקרטר, במסיבת עיתונאים שהתקיימה סמוך לזירת האסון, "יש לנו עדויות לפיהן המסוק טס בצורה לא יציבה, ועדויות מצולמות שמראות כי הוא עשה כמה סיבובים די חדים, והסתחרר. המסוק היה אז בזווית יוצאת דופן ולהב הרוטור פגע בבום הזנב, קטע את הזנב לשלושה חלקים נפרדים - ואז להבי הרוטור פגעו גם בחופה שלפניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully