וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד חריג: חמישה ילדים קשורים על מכסה תא מטען ברכב נוסע, הנהג החשוד נחקר

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 17:46

המשטרה פתחה בחקירת המקרה לאחר שהתיעוד הגיע לידיה ואיתרה את הנהג החשוד - תושב שכונת רמות בירושלים בשנות ה-30 לחייו. לפי שעה, החשוד מכחיש כי נהג ברכב אך מודה כי חמשת הילדים הם אחייניו. "מדובר במעשה חמור ומסוכן המעיד על חוסר אחריות של הנהג ושל בעלי הרכב"

ילדים קטנים קשורים לתא המטען מחוץ לרכב בנסיעה/מערכת וואלה!

תושב שכונת רמות שבירושלים, בשנות ה-30 לחייו, נחקר היום (שבת) בחשד שנסע ברכבו לאחר שקשר את חמשת אחייניו למכסה תא המטען. החשוד זומן לחקירה לאחר שהתיעוד החריג של הנסיעה ביום שישי האחרון עם חמשת הילדים הקשורים מאחור באמצעות רצועה, הופץ ברשתות החברתיות והגיע לידי המשטרה.

יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים החלה כאמור בחקירת המקרה, איתרה את הנהג החשוד וזימנה אותו לחקירה. בחקירתו, הכחיש החשוד כי נהג ברכב בעת התיעוד, אולם הודה כי מדובר באחייניו שישבו על מכסה תא המטען בתיעוד. בסיום חקירתו ועל אף טיעוניו, במשטרה מסרו כי בשל חומרת המעשה ואחריותו לנעשה עם רכבו, החל הליך דין תעבורתי נגדו בגין נהיגה בקלות ראש תוך אחריות בעלים.

ילדים קטנים קשורים לתא המטען מחוץ לרכב בנסיעה. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ילדים קטנים קשורים לתא המטען מחוץ לרכב בנסיעה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

ראש צוות החקירה בימ"ר את"ן מחוז ירושלים, רס"מ אלי מטלוב, אמר כי "מדובר במעשה חמור ומסוכן המעיד על חוסר אחריות של הנהג ושל בעלי הרכב. מיד שנחשפנו למה שהתרחש, נפתחה חקירה כנגד בעליו של הרכב. מדובר באירוע חמור מעין כמותו בו סיכון ממשי לחייהם של ה'נוסעים' הצעירים. נמשיך לפעול למול נהגים המסכנים בנהיגתם את ציבור משתמשי הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully