וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות שכר בלשכת עו"ד: לאחר שוויתר על שכרו, המנכ"ל היוצא יקבל כחצי מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 14:53

מנכ"ל מחוז ירושלים אורי אלפרסי, שבמקביל לתפקידו כיהן כמנכ"ל לשכת עורכי הדין עד לפני כחודשיים - התחייב שאת התפקיד במחוז יעשה "על הדרך", אלא שלוואלה! נודע כי בלשכה נערכים לקראת תשלום השכר שאלפרסי התחייב לוותר עליו

מהומה בכנס של לשכת עורכי הדין/אברהם בלוך

מחוז ירושלים של לשכת עורכי הדין צפוי לאשר היום (ראשון) את מינויו מחדש של אורי אלפרסי לתפקיד מנכ"ל המחוז. אלפרסי, שבמקביל לתפקידו כמנכ"ל המחוז כיהן כמנכ"ל לשכת עורכי הדין עד לפני כחודשיים - התחייב שאת התפקיד במחוז יעשה "על הדרך" ואף הודיע שיוותר על שכרו כמנכ"ל המחוז.

אלא שלוואלה! נודע כי בלשכת עורכי הדין נערכים לקראת תשלום השכר שאלפרסי התחייב לוותר עליו, שכר הנאמד בכחצי מיליון שקלים. בלשכה מנסים להתהדר בכך שהם "מנקים" והופכים אותה לגוף נקי, אך נראה שכספי ציבור מהווים גם עבורם "משאב זול".

אלפרסי כיהן כמנכ"ל מחוז ירושלים בתקופת כהונתו של היו"ר הקודם אבי חימי, ובחודש יוני האחרון סיים את תפקידו. עתה, ולמרות ההתחייבות של אלפרסי כי התפקיד בירושלים יהיה ללא שכר, הלשכה מתכננת לשלם לו על עבודתו בשנת 2022 שכר רטרואקטיבי הנאמד בכחצי מיליון שקלים.

לשכת עורכי הדין בתל אביב, 16 בינואר 2019. ללא, פלאש 90
מטה לשכת עורכי הדין בתל אביב/פלאש 90, ללא

למה זה מעניין

אלפרסי כיהן עד לפני כחודשים כמנכ"ל הלשכה במקביל לתפקידו כמנכ"ל מחוז ירושלים. בתפקידו כמנכ"ל השלכה, השתכר אלפרסי בשכר שנתי הנאמד כ-900 אלף שקלים. עם זאת, היום בשעה 16:00 במחוז ירושלים מתכוונים לאשר לאלפרסי שכר בסך חצי מיליון שקלים על התקופה בה כיהן כמנכ"ל המחוז במקביל לתפקיד כמנכ"ל הלשכה.

לשם השוואה, עובד זוטר בלשכה מרוויח בין 12,000-10,000 שקלים בחודש - מה שמונע מהלשכה לגייס כוח אדם איכותי שישמור על תפקוד המנגנון.

בלשכת עורכי הדין השיבו לפניית וואלה! ומסרו כי "בשל ועידת המשפט ה-12 של לשכת עורכי הדין שתתקיים מחר (ב') נתפנה לעסוק בפניית וואלה! שבנדון רק לאחריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully