וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל האיומים של ישראל: נסראללה נפגש עם בכירי חמאס והג'יהאד האסלאמי

2.9.2023 / 11:40

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, לצד סגן מנהיג חמאס סאלח אל-עארורי ומזכ"ל הג'יהאד האסלאמי זיאד נחאלה, 2 בספטמבר 2023. תקשורת חיזבאללה, אתר רשמי
מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, לצד סגן מנהיג חמאס סאלח אל-עארורי ומזכ"ל הג'יהאד האסלאמי זיאד נחאלה, 2 בספטמבר 2023/אתר רשמי, תקשורת חיזבאללה

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נפגש היום (שבת) עם מזכ"ל הג'יהאד האיסלאמי זיאד נחאלה ועם סגן מנהיג חמאס סאלח אל-עארורי. לפי ערוץ אל-מיאדין הלבנוני, המזוהה עם המחנה הפרו-איראני, השלושה דנו בהתפתחויות האחרונות באזור, במיוחד בלבנון ושטחים הפלסטיניים, והם גם סקרו את ההסלמה האחרונה בגדה המערבית.

בתום הישיבה המשולשת נמסר כי הם "מדגישים את עמדתם האיתנה של כל כוחות ציר ההתנגדות מול הכיבוש הישראלי והיהירות שלו". בנוסף לכך, הם הדגישו את חשיבות התיאום והתקשורת הקבועה בין "תנועות ההתנגדות, במיוחד בפלסטין הכבושה ובלבנון".

על פי ההצהרה המשותפת של ראשי חיזבאללה, חמאס והג'יאד האסלאמי, הם שמים דגש על "חשיבות התיאום והמעקב אחר כל ההתפתחויות המדיניות, הביטחוניות והצבאיות וקבלת ההחלטה המתאימה".

פגישתם המשולשת אירעה במקביל לביקורו בביירות של שר החוץ של איראן, חוסיין אמיר עבדולהיאן, שנפגש בעצמו עם נסראללה ועם מנהיגי ארגוני הטרור הפלסטיניים.

מנהיגי הארגונים הפלסטיניים העלו את דריכותם לאור איומיה של ישראל להגיב על גל הטרור האחרון ביהודה ושומרון בחיסולים של מתכנני הפיגועים. אל-עארורי, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס היושב בלבנון, סומן כאחד האחראים להסלמה המתרחשת בחודשים האחרונים. בימים האחרונים הופצה תמונה שלו במדי צבא לצד רובה, לאור האיומים המגיעים מישראל.

ביום ראשון, ראש הממשלה בנימין נתניהו הזהיר כי ישראל תרדוף אחרי מנהיגי ארגוני הטרור ב"עזה, בגדה המערבית ובכל מקום אחר".

סלאח אל-ברדאוויל, חבר הלשכה המדינית של חמאס, אמר כי "פחדנותו של האויב עלולה להוביל אותו לממש את איומיו על מנהיגי ההתנגדות, אבל הוא ישלם מחיר כבד בכל פעם שיתקוף את הפלסטינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully