וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ' על הסכמי אוסלו: "אסון לאומי"; על האדריכלים: "טיפשים חסרי אחריות"

עודכן לאחרונה: 1.9.2023 / 17:29

סמוטריץ' בעימות עם העיתונאי גד ליאור/צילום: ינון שלום יתח

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' פרסם היום (שישי) פוסט בחשבון הפייסבוק לרגל ציון 30 שנים לחתימה על הסכמי אוסלו, שם קבע כי ההסכמים היו "אסון לאומי שאליו הצעידה אותנו ממשלת שמאל מופקרת ודורסנית, שעמדה על חודו של מיצובישי מושחת". עוד השר הוסיף כי "אסון אוסלו הוכיח שכניעה לטרור רק מזמינה עוד ועוד טרור, ושוויתורים ונסיגות יגרמו לטרור להתעצם".

בהמשך, סמוטריץ' כינה את "אדריכלי" ההסכם "טיפשים חסרי אחריות", שלדבריו, זרקו אבן לבאר שגם הרבה מאוד חכמים מתקשים להוציא. "שילמנו ואנחנו עדיין משלמים על האסון הזה מחיר יקר מנשוא. עזה הפכה לזירת טרור, יהודה ושומרון הפכו לערי מקלט של מחבלים רצחניים, ומדינת ישראל חווה מאז שורה לא נגמרת של פיגועי טרור על ידי אותם נשקים שהבאנו בעצמנו למחבלים וארגוני הטרור".

ביל קלינטון יאסר ערפאת ויצחק רבין. ראובן קסטרו
אדריכלי אוסלו? "טיפשים חסרי אחריות"/ראובן קסטרו

השר חתם את הפוסט באומרו כי לממשלה יש "משימה חשובה" והיא להוציא את מדינת ישראל לדרך חדשה, "הרחק מדרך אוסלו הארורה", אל מה שכינה, "דרך של ביטחון, של בנייה ופיתוח בכל חלקי ארצנו".

"מדינת ישראל צועדת בביטחה בכיוון הנכון ונמשיך לפעול כדי להגן על זכותנו לחיות בביטחון במולדת שלנו, להילחם בכל הכוח בטרור הערבי הרצחני, לחזק את ההתיישבות היהודית ולמנוע הקמת מדינה פלסטינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully