וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייס ישראלי נהרג בהתרסקות מסוק בארצות הברית

עודכן לאחרונה: 1.9.2023 / 17:13

לפי דיווחים אמריקניים, הטייס היה לבדו ולא היו נפגעים נוספים על הקרקע. האירוע התרחש בגבול דרום ברונסוויק-פרינסטון בניו ג'רזי. עדי ראייה סיפרו כי ראו את המסוק טס בצורה לא יציבה ואז נעלם מאחורי קו עצים. לא ברור מה גרם לתאונה ונפתחה חקירה לבירור נסיבותיה

התרסקות מטוס פרטי ברוסיה/טוויטר

טייס ישראלי נהרג בהתרסקות מסוק אתמול (חמישי) במהלך טיסה בניו ג'רזי שבארצות הברית. מדיווחים אמריקניים עולה כי הוא טס לבדו ושלא היו נפגעים אחרים על הקרקע. הרשויות טרם פרסמו את זהותו אבל מסרו כי אינו אמריקני וכי הוא נכנס לארצות הברית לפני שבועיים. המסוק עצמו בבעלות חברה שמחזיקה אותו בשדה התעופה פרינסטון - משם המריא.

תחנת טלוויזיה מקומית מסרה כי הוא בעל אזרחות ישראלית והיה שם לצורך לימודי הטיס. האירוע התרחש בגבול דרום ברונסוויק-פרינסטון, על פי משטרת דרום ברונסוויק. ההתרסקות אירעה אתמול בסביבות השעה 15:30 שעון מקומי, 22:30 בישראל. עדי ראייה דיווחו כי ראו את המסוק טס בצורה לא יציבה ואז נעלם מאחורי קו עצים. אישה אחת סיפרה לכתבים כי המסוק טס בנתיב טיסה לא שגרתי.

ישראלי נהרג בהתרסקות מסוק בארה"ב. 1 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הריסות המסוק שהתרסק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ישראלי נהרג בהתרסקות מסוק בארה"ב. 1 בספטמבר 2023. באדיבות משטרת סאות' ברונסוויק, מערכת וואלה!
כוחות הצלה בדרך להריסות/מערכת וואלה!, באדיבות משטרת סאות' ברונסוויק

כוחות חירום והצלה שהגיעו למקום מצאו את המסוק הפוך במים. במשטרה אמרו כי הם חילצו את הטייס מכלי הטיס, אך נאלצו לקבוע את מותו במקום. לא ברור מה גרם להתרסקות המסוק. החקירה הוטלה על המועצה הלאומית לבטיחות בתחבורה NTSB ומינהל התעופה הפדרלי FAA.

ממשרד החוץ נמסר בתגובה: "בשעות הלילה התקבל עדכון בקונסוליה הישראלית בניו יורק אודות דיווח ממשטרת ניו ג'רזי על אזרח ישראלי, בן 44, שנהרג בתאונת מסוק אותו הטיס. המקרה מטופל על ידי קונסול ישראל בניו יורק והמחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ עומדת בקשר עם המשפחה לסיוע בהבאת ארונו לקבורה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully