וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר חדש טוען: "ביידן הודה בשיחות פרטיות כי הוא חש עייפות"

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 12:39

הנשיא ביידן נפל בטקס האקדמיה של חיל האוויר האמריקני/מתוך תיעוד שעלה ברשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הודה בשיחות פרטיות כי הוא "חש עייפות" - כך לפי ספר חדש שמסקר את השנתיים הראשונות לכהונתו של הנשיא הדמוקרטי בן ה-80, שהדיונים סביב גילו מתגברים לקראת הבחירות בנובמבר הבא.

"גילו המתקדם היווה מכשול, ושלל ממנו את האנרגיה להפגין נוכחות ציבורית איתנה או את היכולת לנקוב בקלות בשמות", כתב פרנקלין פויר בספרו "הפוליטיקאי האחרון: בתוך הבית הלבן של ג'ו ביידן והמאבק על עתידה של אמריקה". קטעים מהספר פורסמו בכמה כלי תקשורת, כולל ב"גרדיאן".

"זה היה מדהים שהוא השתתף בכל כך מעט ישיבות בוקר או באירועים ציבוריים לפני 10:00. החזות הציבורית שלו שיקפה הידרדרות פיזית וקהות של יכולות מנטליות ששום כדור או משטר אימונים לא יכול לעמוד בפניהן", נכתב. "בשיחות פרטיות, הוא הודה מדי פעם שהוא מרגיש עייף".

פויר אינו מצטט את מקורותיו להתבטאויות הפרטיות של ביידן. עם זאת, בית ההוצאה לאור של ספרו, "פינגווין רנדום האוס", ציין כי הוא מתבסס על "גישה חסרת תקדים למעגל הפנימי ההדוק של היועצים שהקיפו את ביידן במשך עשרות שנים".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ו ביידן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully