וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום ישיבה במעמד האוצר, בצל הפיצוץ: הסכמות על הקלות למתמחים בפריפריה

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 23:55

בין ההסכמות הוחלט כי מתמחים שיעמדו ברף התורנויות הנדרש יוכלו לבצע אחת לחודש "תורנות רבע", בה תתבצע השלמת שעות בתמחור של 300%. התורניות בשבת יוסיפו לארוך 26 שעות, ומתמחים שיעבדו 21 שעות יזכו ליום מנוחה - במקביל למתמחה שיעבוד 5 שעות יותר במרכז | כל הפרטים

בווידאו: ועדת הבריאות-בחינת יישום תכנית משרד הבריאות לקיצור תורנויות מתמחים/ערוץ הכנסת

בתום ישיבה שהתקיימה הערב (שלישי) בין הנהגת ההסתדרות הרפואית לבין הממונה על השכר באוצר אפי מלכין, הגיעו הצדדים להסכמות בנוגע למתווה קיצור התורנויות ושכר המתמחים, הנוגעים למתמחים העובדים בבתי חולים בפריפריה.

בין ההסכמות, הוחלט כי על מנת לכסות על אובדן שעותיהם, מתמחים אשר יעשו ארבע תורנויות בימי חול יוכלו לבצע אחת לחודש "תורנות רבע - בה תתקיים למעשה השלמה של ארבע שעות, בתמחור שיעמוד על 300 אחוזים.

עוד הוחלט כי התורנויות בשבת יוסיפו לארוך 26 שעות, כשבממוצע מתמחה עובד שתי תורנויות כאלו בחודש, וכן כי המתמחים שיעבדו 21 שעות יזכו ליום מנוחה - כמו המתמחים שעובדים 26 שעות, שלא בפריפריה.

נציגי ארגון המתמחים ״מרשם״ מוסרים את מכתב התפטרותם . משרד הבריאות, תל אביב 7 באוקטובר 2021. ראובן קסטרו
הסכמות בנוגע למתווה קיצור תורנויות ושכר המתמחים בפריפריה/ראובן קסטרו

ההסכם יהיה כפוף לאישור חברי מזכירות ההסתדרות הרפואית, שתתכנס מחר בבוקר.

עשרה בתי חולים חולים יתחילו בקיצור התורנויות למתמחים כבר ביום ראשון הקרוב, בהם בתי החולים המרכז הרפואי לגליל, זיו, פוריה, העמק, ברזילי, סורוקה, ויוספטל. זאת, בשלוש מחלקות - מלר"ד, פנימית וגריאטריה. לפי המתווה, המתמחים יגיעו לתורנות בשעה אחת בצהריים במקום ב-8 בבוקר, ויסיימו בין 8 ל-10 בבוקר למחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully