וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלית נפלה מגובה רב ונהרגה בטיול בקרואטיה

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 17:00

המטיילת בת 73 נפלה בטיול במפלי פליטביצה שבקרואטיה ונהרגה במקום. קונסולית ישראל בזגראב, הדס דולב, עושה דרכה למקום האסון לפגוש את המשפחה. כמו כן, המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ מסייעת בהליך העברת המנוחה לקבורה בארץ

תיעוד של גולש מתוך מפולת שלג/Maurice Kervin (@shreadsauce)

ישראלית כבת 73 נהרגה היום (שלישי) במהלך טיול במפלי פליטביצה שבקרואטיה לאחר שנפלה מגובה רב ונהרגה במקום. קונסולית ישראל בזגראב, הדס דולב, עושה דרכה למקום האסון לפגוש את המשפחה. כמו כן, המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ מסייעת בהליך העברת המנוחה לקבורה בארץ.

בתחילת החודש, מטייל ישראלי בן 55 נהרג לאחר שנפל מהר המון-בלאן בצרפת, ככל הנראה עקב מפולת סלעים שפקדה את המסלול אותו טיפסו, אחד המתויירים בהר. המטפס פונה במסוק חילוץ לקבלת טיפול רפואי, שם קבע מותו. בתאונה לא נפגעו מטיילים נוספים. המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ יצרה בקשר עם משפחת ההרוג, כמו גם שגרירות ישראל בפריז, המסייעת בהליך העברת ארונו של המנוח לישראל, הצפוי לחזור ביום חמישי.

על פי דיווחים מקומיים, קבוצת המטפסים, שמנתה שישה בני אדם, הייתה בגובה של כשלושת אלפים מטרים בעת שאירע האסון, ולא לוותה על ידי מדרך מקצועי. כמו כן, דווח כי בעת האסון ההרוג וחבריו לא היו מאובטחים בחבלי בטיחות.

מפל בשמורת קרקה בקרואטיה. ShutterStock
מפל בשמורת קרקה בקרואטיה/ShutterStock

ימים לפני כן, ראובן לנדאו, צעיר ישראלי בן 18 מהיישוב נופים שבשומרון, נהרג בקנדה בתאונת טרקטורון, חברו נפצע באורח קשה בתאונה. השניים טסו לטיול לפני צבא.

בחודש שעבר נהרגה צעירה ישראלית בת 27 בתאונת טרקטורון באי סנטוריני ביוון. משרד החוץ מסר כי האירוע מוכר ומטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל וקונסול ישראל ביוון. כמו כן, באותה התאונה נפצע גם בן זוגה של הישראלית.

ביוני, רוני ידידי, שוטר כבן 49 שהיה בביקור ביוון, נהרג בתאונת אופנוע. המשטרה פרסמה הודעה שבה נאמר: "בצער רב ולב כבד אנחנו מודיעים על פטירתו של השוטר רוני ידידי ז"ל. רוני נהרג בתאונת אופנוע ביוון. צער כבד נופל על מרחב לכיש והמשפחה. רוני שרת בתחנת אשקלון ועבר לתחנת קריית גת. יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully