וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנס בניידת": שוטר מואשם בעבירות מין חמורות בשלוש נשים

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 13:53

כתב אישום הוגש נגד אביה סטמקר, בן ה-28, לאחר שאנס שלוש נשים שטיפל בתלונותיהן. אחת מהן ניסתה לשים קץ לחייה אחרי התקרית. באחד המקרים התחזה לקצין וניסה לשבש חקירה, ובמקרה אחר טען כי הוא צריך לקחת דגימת DNA ותקף באכזריות

בווידאו: אנס בניידת וניסה לשבש חקירה: שוטר מואשם שתקף מינית מתלוננות/אבי רוקח

אביה סטמקר, שוטר סיור בן 28 מדימונה, הואשם שאנס שלוש נשים שטיפל בתלונותיהן במסגרת עבודתו בתחנת באר שבע, תוך ניצול תפקידו וניצול מוחלשתן של הנשים, אחת מהן מתמודדת נפש. את המעשים החמורים המיוחסים לו ביצע לפי האישום בביתן של שתיים מהמתלוננות, ובמקרה השלישי בניידת משטרה.

לפי האישום, שהוגש לבית משפט המחוזי באר שבע, במהלך חודש יוני התקבלה פניה במוקד 100 מצד אימה של אחת המתלוננות על היעדרותה. הנאשם, שהגיע לטפל באירוע במסגרת תפקידו, יצר קשר עם המתלוננת וביקש ממנה לחזור לביתה. בין השנים נוצר קשר, במסגרתו הציג סמטקר את עצמו כרווק, על אף היותו נשוי, ובהמשך נפגשו השנים באתר בניה - לשם במדי משטרה וניידת. לבקשתו, ישבו השניים במושב האחורי של הניידת וחרף התנגדותה, אנס הנאשם את המתלוננת.

אביה סטמקר הוא השוטר שנעצר בחשד אונס שתי צעירות. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אביה סטמקר הוא השוטר שנעצר בחשד אונס שתי צעירות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אזיקים. ShutterStock
אזיקים/ShutterStock

במקרה אחר, טיפל הנאשם באירוע אלימות במשפחה במסגרתו הגיע לביתה של מתלוננת, חרף הנחיית קצין משמרת שלא לעשות כן, החל לתקוף את המתלוננת ולאחר מכן אנס אותה. בהמשך, ניסה לשבש את חקירת המקרה בכך שהתקשר למתלוננת, התחזה לקצין המשטרה ובירר לגבי התלונה שביקשה המתלוננת להגיש נגד בן זוגה. בשיחה עימו, השיבה לו המתלוננת כי "השוטר ששלחת אנס אותי". בעקבות האירוע, סבלה המתלוננת מכאבים ופחדים וניסתה לשים קץ לחייה.

אישום נוסף עוסק במקרה בו הגיע סטמקר לבית מתלוננת מתמודדת נפש שהגיעה לתחנת משטרה וביקשה לדווח על אונס שבוצע כלפיה. הנאשם החליט להחזיר אותה לביתה, בטענה כי הוא צריך לבצע סריקה במקום. שם, סטמקר הודיע למתלוננת כי עליו לקחת דגימת DNA ממנה, ואז אנס אותה באכזריות ותוך איומים.

סטמקר מואשם בביצוע עבירות של אינוס, שיבוש מהלכי חקירה, אינוס במרמה ושלא בהסכמה.

ממשטרת ישראל נמסר: "עם היוודע על דבר החשדות ובחינת חומרי החקירה בעניינו, הוצא סטמקר לחופשה כפויה ללא דיחוי. בימים הקרובים הוא יוזמן לשימוע לשקילת פיטוריו, כמקובל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully