וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצדק או קטנוני? סערה ברשת לאחר שפקח ויתר על דוח בגלל בר מצווה

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 20:33

עיריית ירושלים פרסמה פוסט של אדם שלא מצא חניה בקרבת הכותל. הוא שיבח פקח שוויתר לו על דוח לאחר שחנה באדום לבן והשאיר פתק כי הוא חוגג בר מצווה לבנו. אלא שהפוסט גרר זעם תושבים: "העירייה מעודדת התנהגות עבריינית? מעכשיו כשלא אמצא חניה אשים פתק שיש לי בר מצווה"

נשות הכותל הגיעו לקיים תפילה ברחבת הכותל יחד עם ח"כ גלעד קריב. 20 ביוני 2023/לשימוש חופשי

חשבונות הסושיאל של עיריית ירושלים ידועים בעוקצנותם, אבל האם הפעם הם לקחו את זה צעד אחד רחוק מדי? בפוסט חדש שפרסמה עיריית ירושלים הבוקר, צוטטה הודעה שקיבלו לכאורה מאדם שהגיע לאזור הכותל המערבי לטובת חגיגות בר מצווה לבנו, ולאחר שלא מצא חניה במקום אחרי זמן רב - החליט להחנות את רכבו על אדום לבן ולהשאיר פתק שמסביר את שאירע. "בחזור מהאירוע גילינו על שמשת הרכב פתק של דוח חניה עליו היה כתוב 'מזל טוב'", נכתב. בהמשך הפוסט הוא אף הודה לפקח על האנושיות שגילה: "כן ירבו!".

באזור רחבת הכותל המערבי מצוקת החניות ידועה, ואף הוקמו חניונים קרובים בשנים האחרונות עם שאטלים כדי לנסות ולהתמודד איתה. נוסף על אלו - האכיפה המוגברת שם מוכרת היטב - כשבמקרים רבים קיבלו מבקרים בכותל דוח על סך מאות שקלים, לאחר שהתייאשו מחיפוש חניה במקום.

פוסט בעמוד הרשמי של פייסבוק עיריית ירושלים. פייסבוק עיריית ירושלים, צילום מסך
"הדוח" הריק, עליו נכתבה ברכה/צילום מסך, פייסבוק עיריית ירושלים
פוסט בעמוד הרשמי של פייסבוק עיריית ירושלים. פייסבוק עיריית ירושלים, צילום מסך
הפוסט שהעלתה העירייה/צילום מסך, פייסבוק עיריית ירושלים
פוסט בעמוד הרשמי של פייסבוק עיריית ירושלים. פייסבוק עיריית ירושלים, צילום מסך
הממים לא איחרו לבוא/צילום מסך, פייסבוק עיריית ירושלים

תוך זמן קצר, הפוסט קיבל תאוצה דווקא מהסיבות להן לא ציפו מנהלי הסושיאל - בעקבות שורת תגובות שליליות נגד החלטת הפקח והרעיון להדהד את העבירה על החוק: "העירייה מעודדת התנהגות עבריינית?", שאלה אחת העוקבות ואחר הוסיף: "מודה לכם ששיתפתם את זה, עכשיו כל פעם שאני לא אמצא חניה אני אחנה באדום לבן ואשאיר פתק על השמשה שיש לי בר מצווה, ואם תתנו לי דוח אני אציג את הפוסט הזה ואטען לאכיפה בררנית".

עמודי הדיגיטל של עיריית ירושלים ידועים בתכנים המיוחדים שהם מעלים, כשהם נותנים קונטרה מיוחדת לשמרנות האופייני לעיר בחשבון תוסס וצעיר. כך למשל, בערב לפני יום ירושלים העלתה פוסט: "מה תאחלו לי?" והקפידה להגיב בציניות לכל אחד ממאות התגובות שהצטברו שם, ובמקרה אחר העלתה סדרת ממים על הרכבת הקלה בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully