וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוד שהסתבך: ישראלי בן 44 נורה למוות בארצות הברית

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 14:47

שניר ללום, במקור מאזור חיפה, התגורר בשנים האחרונות בארצות הברית, בפרבר ווסטביה הילס. שוטרים שהוזעקו למשרדי חברת הובלות בעיר בסביבות 05:15 בעקבות דיווחים על אדם שנורה, מצאו את ללום שרוע ללא הכרה, כשהוא סובל מפציעת ירי. טרם התברר המניע לירי ולא נעצר חשוד

בוידאו: שוד שהסתבך: ישראלי בן 44 נורה למוות בארה"ב/משטרת בירמינגנם

הנרצח הישראלי בבירמינגהם, אלבמה, הוא שניר ללום, שהתגורר בפרבר ווסטביה הילס - כך דיווחו היום (שישי) הרשויות המקומיות בתום הליך זיהוי רשמי. הוא נורה למוות ביום חמישי בבוקר.

שניר ללום, בן 44 במקור מאזור חיפה, התגורר בשנים האחרונות בארצות הברית. ממשרד החוץ נמסר כי קונסול ישראל באטלנטה רועי אנדה והמחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ מטפלים באירוע ועומדים בקשר עם משפחתו.

שניר ללום. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נמצע שרוע במחסן. שניר ללום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שוטרים שהוזעקו למשרדי חברת הובלות בעיר בסביבות 05:15 בעקבות דיווחים על אדם שנורה, מצאו את ללום שרוע ללא הכרה על רצפת מחסן, כשהוא סובל מפציעת ירי. צוות כבאות והצלה של ברמינגהם העביר את ללום לבית החולים האוניברסיטאי של אלבמה בבירמינגהם, שם מת מאוחר יותר מפצעיו.

מחקירה ראשונית עולה כי אלמוני הגיע לבית העסק והחל לירות לעבר ללום. בשלב זה טרם התברר המניע ואף אחד לא נעצר. משטרת ברמינגהם קוראת לציבור לסייע בחקירה והכריזה על פרס של 5,000 דולר לכל מי שימסור אינפורמציה שתעזור להבאתו לדין של הרוצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully