וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבד בשב"ס - וגנב ציוד אבטחה בשווי 200 אלף שקלים

עודכן לאחרונה: 25.8.2023 / 9:42

יוסף עליאן, תושב מזרח ירושלים בן 32, עבד בחברה שהתקינה עבור שב"ס אזיקים אלקטרוניים. עליאן מואשם כי בשני מקרים שונים פרץ לחנויות אבטחה ומחשבים בעיר, וגנב ציוד בשווי של מאות אלפי שקלים. שוטרי תחנת מוריה תפסו אותו לאחר שהשתמש באופנוע מטעם החברה ועליו איתורן

יוסף עליאן, נאשם בשוד חנויות אבטחה ומחשבים בירושלים/דוברות משטרת ישראל

יוסף עליאן, תושב מזרח ירושלים בן 34, הואשם אתמול (רביעי) כי פרץ לחנות אבטחה ומחשבים בירושלים וגנב סחורה בשווי של מאות אלפי שקלים. עליאן עבד בזמן ביצוע העבירות בחברה שסיפקה שירותי איזוק אלקטרוני לשב"ס, ונתפס מפני שהשתמש באופנוע של החברה לביצוע מעשי השוד.

לאחר שנעצר והואשם, וחרף חומרת מעשיו, בית משפט השלום בירושלים הורה על שחרורו של עליאן למעצר בית - ללא פיקוח אלקטרוני.

יוסף עליאן, נאשם בשוד חנויות אבטחה ומחשבים בירושלים. 24 באוגוסט 2023. דוברות משטרת ישראל
גנב סחורה בשווי 200 אלף שקלים/דוברות משטרת ישראל

לפי כתב האישום, מוקדם יותר החודש הגיע הנאשם לחנות מחשבים בשכונת תלפיות בעיר. הנאשם הגיע לחנות סמוך לשעה 5:00 בבוקר כשהוא מצויד בפטיש ובשק, שבר את מצלמת אבטחה במקום וגנב ציוד צילום ואבטחה בשווי של כ-90 אלף שקלים.

אירוע שוד נוסף המיוחס לעליאן התרחש בחודש שעבר בחנות אבטחה ומיגון ברחוב עמק רפאים שבעיר. עליאן הגיע למקום באופנוע, גם כן סמוך ל-5:00 בבוקר, כשהוא מצוייד בשק, פרץ את הדלת, ניטרל את האזעקה ותלש את המצלמות. לאחר מכן, החל להעמיס ציוד צילום ואבטחה יקר בשווי של 109 אלף שקלים.

עוד בוואלה!

חיסול בקרית ביאליק: בן למשפחת פשע נורה למוות - סמוך לעסק המשפחתי

לכתבה המלאה
יוסף עליאן, נאשם בשוד חנויות אבטחה ומחשבים בירושלים. 24 באוגוסט 2023. דוברות משטרת ישראל
עליאן נמלט מהזירה על האופנוע שקיבל מטעם החברה/דוברות משטרת ישראל

פקד רן מור, קצין החקירות בתחנת מוריה של מרחב ציון במשטרה סיפר כי המשטרה הצליחה לתפוס לבסוף את החשוד מפני שהשתמש באופנוע שקיבל מטעם חברת האבטחה בה הוא עובד. על האופנוע, הסביר מור, הותקן איתורן, ועלן כן ניתן היה להתחקות אחרי מיקומו של כלי הרכב. "ראינו שהאופנוע אכן היה באותן הזירות וכך הצלחנו לקשור אותו לאותם פריצות", סיפר. כמו כן, במכשיר הטלפון של החשוד נמצאו תמונות שצילם של הסחורה הגנובה תכתובות עם רוכשים פוטנציאליים.

"החקירה נפתחה בעקבות דיווח על אירוע שוד של חנות אבטחה בידי רוכב אופנוע עם קסדה על הראש שנכנס עם 'בלה', שק גדול שבו העמיס את הסחורה הגנובה", סיפר מור, "לאחר סריקה של מצלמות אבטחה זיהינו את הנסיעה של החשוד מהחנות לביתו בשכונת בית צפאפא, במצלמות אבטחה בבית שלו הוא גם מתועד מכניס את השק למחסן בביתו, לאחר שקיבלנו צו חיפוש איתרנו בביתו את הפריטים הגנובים. במהלך החקירה גילינו את אירוע השוד הנוסף באותה שיטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully