וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכים ב"נוצת הזהב": קובי אוז, אריאל זילבר ועמיר בניון

2.2.2000 / 8:04

מגיש הטקס ישראל פוליקוב ניצל מפגיעת פנס שהתרסק על הבמה

טקס חלוקת פרסי אקו"ם, "נוצת הזהב", התקיים אתמול בתל אביב. את הטקס הגישו יעל פוליאקוב, דני שטג וישראל פוליאקוב.
ארוע מביך התרחש מיד עם הפתיחה לאחר שפנס תאורה ניתק מהתקרה ונחת במרחק קטן מהמקום בו עמד ישראל פוליאקוב. אך ההצגה חייבת להימשך ופולי שמר על קור רוח והטקס התחיל. הטקס בוים על ידי אלדד זיו וכלל שירים בביצועים חדשים ואפקטים שונים ומיוחדים. הזוכים השנה בפרסי אקו"ם על הישגיהם היו קובי אוז, שזכה בפרס תמלילן השנה וקיבל את הפרס מידי שר התרבות, מתן וילנאי.
אריאל זילבר זכה בפרס מלחין השנה, את פרס "הפתעת השנה" קטף הזמר עמיר בניון ופרס תקליט השנה הוענק לברי סחרוף. את הזוכים בחרה ועדת שופטים בראשות השדרן דידי הררי, יוסי כהנא, גיא פינס, יורם רותם ושמעון פרנס.
בנוסף לאלה זכו בפרס על מפעל חיים בסך 25 אלף שקל, הפזמונאי מאיר אריאל שנפטר השנה, המשורר שלמה טנאי שאף הוא נפטר השנה, המלחין ליאון שידלובסקי והמלחין יוסף הדר.
פרס לשיר השנה הוענק לנמרוד לב ואורלי פרל על שירם "זה כל הקסם", שנבחר על ידי הציבור מתוך עשרה שירים שעמדו לבחירה. השיר גם זכה בפרס בעבור הוידאוקליפ.
פרס אשמן לספרות הוענק למשוררת רחל חלפי על סיפרה "נוסעת סמויה". מנהל מחלקת התרבות בגלי צה"ל, מולי שפירא, קיבל נוצת הוקרה על תרומתו לקידום התרבות בישראל.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully