וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי רשויות ביו"ש מוחים נגד ממשלת הימין: "דורשים שינוי בתפיסה הבטחונית"

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 13:29

ראשי הרשויות ביו"ש: יוחאי דמרי, שלמה נאמן⁩ ויוסי דגן. 22 באוגוסט 2023. שלומי הלר
ראשי הרשויות ביו"ש: יוחאי דמרי, שלמה נאמן⁩ ויוסי דגן. 22 באוגוסט 2023/שלומי הלר

ראשי רשויות ביהודה ושומרון מחו היום (שלישי) נגד הממשלה וקראו לה לפעול באופן שיבטיח ביטחון לתושבים. לדבריהם הפעולות של הצבא כיום אינן מספיקות ולא נותנות מענה בטחוני ראוי. על כן הם דורשים מהממשלה וממערכת הבטחון לשנות את התפיסה הבטחונית לאלתר.

ראש מועצת הר חברון, יוחאי דמרי, אמר כי הממשלה חייבת לגבות מחיר כואב ויקר מהרשות הפלסטינית. "יש כאן יישות שלטונית שיוזמת ומעודדת טרור, משלמת משכורות למשפחות המחבלים, מסיתה את הרחוב ואת תלמידי מערכת החינוך שלה לרצח יהודים ולחיסול ההתיישבות ומדינת ישראל", טען. "לא נסכים לזה ולא נשלים עם זה. צריך להתייחס אליה כאל מקור הטרור, ולגבות מחיר כואב מאוד שיגרום להם לשנות כיוון, ויפה שעה אחת קודם".

גם יו"ר מועצת יש"ע וראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן⁩, הצטרף לדברים ואמר כי יש לשנות גישה. "חייבים להגדיר את הרשות הפלסטינית שמממנת טרור, מחנכת לטרור ומארגנת טרור כאויב לכל דבר ולצאת למלחמה", אמר. "אנחנו מוכנים לספוג בקרב אך בשום אופן לא נהיה ברווזים במטווח. אימא שנרצחת לעיני ביתה, אב וילדו, אחים שנרצחים יחד והרשימה ארוכה מידיי. אנו קוראים לממשלת ישראל ולעומד בראשה, מחד תאפשרו את פיתוח ההתיישבות ללא הגבלות ומאידך צאו למערכה לחסל את האויב השפל. דם יהודים אינו הפקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully