וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשב"כ בוחנים את הרקע לרצח הבכיר בעיריית טירה; שביתת מחאה בעיר

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 13:31

חקירת חיסול מנכ"ל העירייה נמשכת, ובשירות הביטחון הכללי בודקים אם המקרה אירע על רקע עבודתו של עבד אלרחמן קשוע במועצה, או סכסוך עברייני בין חמולות. במקרה של פגיעה בסמלי שלטון, החקירה תועבר לידי שב"כ. בעירייה הכריזו על שביתה כמחאה על אוזלת היד בטיפול בפשיעה

זירת הרצח הכפול בטירה, 25 בנובמבר 2022/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

בשירות הביטחון הכללי בוחנים את הרקע לרצח מנכ"ל עיריית טירה שאירע אתמול (שני), מה שעשוי להביא להצטרפות הארגון לחקירה. בשב"כ בודקים האם הפגיעה בעבד אלרחמן קישוע הייתה בשל עבודתו בעירייה. אם יימצא כי מדובר בפגיעה בסמלי שלטון, ולא בשל סכסוך עבריינים בין חמולות - החקירה תועבר לידי שב"כ.

בתוך כך, עיריית טירה הכריזה על שביתה, זאת במחרה על אוזלת היד של המדינה בפשיעה במגזר הערבי. בעירייה מסרו כי במסגרת השביתה, הלימודים לא יתקיימו בטירה וכל מחלקות העירייה יהיו סגורות עד הודעה חדשה.

עבד אלרחמן קשוע, מנכ"ל עיריית טירה שנרצח ביריות

21 באוגוסט 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מנכ"ל העירייה עבד אלרחמן קשוע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קשוע נפצע תחילה באורח אנוש, ולאחר פעולות החייאה מותו נקבע במקום. לצדו נורו שני גברים נוספים, כבני 60, שנפגעו בינוני וקל. הפצועים, שאחד מהם הוא חבר מועצה בטירה, הגיעו עצמאית לתחנת המשטרה עם רכבם, ופונו משם לטיפול רפואי.

בתקרית אחרת שאירעה באותה השעה נפצע גבר בן 35 מריינה שבגליל באורח אנוש בתקרית אלימה. הרקע לשני האירועים הוא פלילי, והמשטרה פתחה בחקירתם.

שר הפנים משה ארבל פנה לראש הממשלה בעקבות הרצח בטירה בדרישה לערב את השב"כ בחקירה ובמניעת אירועים נוספים. "אי אפשר לעבור לסדר היום", אמר.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • טירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully