וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרוטקשן בצפון: נעצרו חשודים בהצתת עסק למכירת מזגנים

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 10:16

שני תושבי טובא זנגריה נעצרו בחשד להצתת העסק בחצור הגלילית לפני כשבועיים. אחד מהם, בן 18, נעצר במקום עבודתו ברפטינג בנהר הירדן והשני בשנות ה-20 לחייו נעצר בדירה שכורה בחצור. לוחמי גולני סייעו בפינוי ההריסות: "עזרה נהדרת - ערבות הדדית"

בווידאו: שריפה בחנות למזגנים, חצור הגלילית, 8 באוגוסט 2023/מערכת וואלה

שני תושבי טובא זנגריה נעצרו היום (שלישי) בחשד להצתת עסק למכירת מזגנים בחצור הגלילית חצור לפני כשבועיים. אחד מהחשודים, בן 18, נעצר במקום עבודתו רפטינג נהר ירדן והשני, בן 26, נעצר בדירה שכורה בעיר חצור. הם יובאו במהלך היום לדיון בבקשת המשטרה להאריך מעצרם.

הדיווח על המקרה התקבל ב-8 באוגוסט במוקד 100 של המשטרה. שוטרים הוזעקו לבית העסק ופתחו בחקירה לזיהוי ואיתור החשודים במעשה.

לוחמי סיירת גולני הגיעו לעזור בפינוי ההריסות מהעסק שנשרף וכן מאטליז סמוך שהוצת גם הוא על פי החשד. "זו הייתה עזרה נהדרת, תוך קצת יותר משעתיים ניקינו וצחצחנו את המקום", אמר צביקה בלילתי, קב"ט חצור הגלילית שיזם את המבצע.

שריפה בחנות למזגנים, חצור הגלילית, 8 באוגוסט 2023. צפון, דוברות כב"ה
שני חשודים נעצרו. העסק המוצת/דוברות כב"ה, צפון

הקשר עם חיילי גולני נוצר בזכות אחד מהחיילים, ששירת במכינה הקדם צבאית בחצור הגלילית, מכיר את היישוב ונשאר בקשר עם אחד מאנשי המועצה. גם לחיילים חיכתה הפתעה בסיום היום: מנהל הבריכה ציון קפץ על הבקשה לארח אותם להתרעננות ומסעדת הטאג'ין ומאפיית עדן דאגו לארוחה כיד המלך על העבודה הקשה.

"אני רוצה להודות לאנשי גולני, לחיילים וכמובן לכל מי שעזר לאורך הדרך", הוסיף בלילתי. "בסיום היום הורדנו את כל החיילים בכיוון הבית ואני בטוח שהלכו הביתה עם טעם טוב ובוודאי שנישאר בקשר. זה רוח היישוב, רוח ראש המועצה. בחצור יש תמיד ערבות הדדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully