וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשע שנאה בארה"ב: גבר רצח אישה שהציבה דגל גאווה בחנות שלה

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 10:36

בעלת חנות בגדים בת 66 בקליפורניה התעמתה עם אדם שהשמיע הערות פוגעניות כלפי הדגל והשחית אותו, והוא ירה בה למוות ונמלט מהמקום לפני שנהרג בידי שוטרים. "חוסר הסובלנות הזה חייב להיפסק"

לאורה אן קרלטון, בעלת חנות בקליפורניה שנרצחה בזמן ויכוח על דגל גאווה שהציגה בחנות שלה. צילום מסך, אתר רשמי
"נרצחה כי הגנה על דגלי הגאווה". קרלטון/אתר רשמי, צילום מסך

בעלת חנות בגדים בארצות הברית נורתה למוות אחרי ויכוח שניהלה עם לקוח על דגל גאווה שהוצג מחוץ לעסק שלה - כך אמרה המשטרה המקומית. לאורה אן קרלטון, בת 66, נמצאה ירויה בחנות שלה בעיירה הקטנה סדר גלן בקליפורניה, ביום שישי האחרון. החשוד ברצח שלה נמלט מהזירה, ונהרג במקום סמוך על ידי המשטרה, שטענה כי הוא עוד היה חמוש באקדח.

לפי המשטרה, החשוד, שזהותו לא פורסמה, השמיע "הערות פוגעניות" נגד דגל הגאווה, לפני שירה בקרלטון. קרלטון, שהותירה אחריה בעל ותשעה ילדים, מתה במקום.

ארגון זכויות להט"ב מהעיירה לייק ארוהד הסמוכה אמר כי זהו "יום עצוב מאוד" עבור תושבי האזור, וכי קרלטון, שתוארה בתור "חברה ותומכת", תהיה חסרה מאוד. "היא נרצחה כי הגנה על דגלי הגאווה בחזית החנות שלה", כתב הארגון בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו. "לורי לא הזדהתה כלהטב"קית, אך היא השקיעה את זמנה בסיוע וביעוץ לכל חברי הקהילה".

הבמאי פול פייג, שביים בין היתר את הסרט "מסיבת רווקות", פרסם תמונה משותפת עם קרלטון באינסטגרם. הוא אמר כי הייתה "חברה נהדרת" וכי הוא "הרוס" עבור משפחתו של קרלטון וקהילת הלהט"ב, "שלורי הייתה בעלת ברית אמיתית שלה".

לדבריו, "חוסר הסובלנות הזה חייב להיפסק. כל מי שמשתמש בשיח של שנאה נגד קהילת הלהטב"ק+, חייב להבין שלמילים שלו יש משמעות, שהמילים שלו יכולות להוות השראה לאלימות נגד חייהם של חפים מפשע".

בשנים האחרונות, רשויות אכיפת החוק בכמה מדינות בארצות הברית חקרו מקרים של פגיעה בדגלי גאווה כפשעי שנאה אפשריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully