וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגש של גנץ עם רב בכיר סביב חוק הגיוס: "על בחורי ישיבות אנחנו לא יכולים לוותר"

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 17:39

בתיעוד שהגיע לוואלה! התייחס הרב ברגמן לדרישת הסיעות החרדיות לחוקק את חוק הפטור מגיוס, וציטט: "אין ישראל אומה אלא בתורתה". יו"ר המחנה הממלכתי התייחס לדברים וטען כי "יש לשמור גם על ביטחון ישראל"

גנץ נפגש עם בכירי הרבנים: "להמשיך לשמור על אחדות וביטחון ישראל"/ללא

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ הגיע היום (ראשון) לסיור בבני-ברק לרגל פתיחת שנת הלימודים החרדית. גנץ פגש את הרב מאיר צבי ברגמן, מבכירי הרבנים הליטאים במגזר החרדי, חבר מועצת גדולי התורה של דגל התורה וחתנו של הרב אלעזר מנחם שך.

בתיעוד שהגיע לוואלה! התייחס הרב ברגמן לדרישת הסיעות החרדיות לחוקק את חוק הפטור מגיוס החרדים ש"תורתם אומנותם", ואמר כי "על בני הישיבות אנחנו לא יכולים לוותר כמלוא נימה" עוד סיפר כי כשחמיו הרב שך "היה שומע על חייל שנהרג - הוא היה בוכה". לדבריו, "בראשון בספטמבר הוא לא אכל, היה צם והיה אומר "אוי, מיליון ילדים לא יודעים שמע ישראל". רבי סעדיה גאון מהגאונים היה אומר "אין ישראל אומה אלא בתורתה".

בני גנץ במפגש עם הרב מאיר צבי ברגמן 20 באוגוסט 2023. אלעד מלכה, אתר רשמי
"עלינו לשמור גם על ביטחונה ואחדותה של ישראל". גנץ והרב מאיר צבי ברגמן/אתר רשמי, אלעד מלכה

גנץ, שביקר גם בישיבת כולל הרשב"י בעיר סיפר: "שמחתי לפגוש היום את תלמידי ישיבת הרשב"י בבני ברק ולהפגש עם כבוד הרב מאיר צבי ברגמן, ממנהיגי הציבור החרדי, עם החזרה ל"זמן אלול". ללימוד התורה חשיבות עצומה בשימורה של היהדות לאורך אלפי שנים. לצד זאת, עלינו להמשיך ולהאבק ולשמור גם על ביטחונה ואחדותה של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully